24 Mayıs 2013 Cuma

MAKYAJ ÇANTAMDA NELER VAR 2 ? !

Herkese güzel günler,mutlu cumalar

Hatırlarsanız yaklaşık 5-6 ay önce makyaj çantamda neler var ? diye bir yazı hazırlamıştım sizler için.Hem memnun kaldığım ürünleri tanıtmak hemde illa çekmeceler dolusu ürünüm olmasındansa kaliteli,cildime uygun bir çanta malzemem olsun daha iyi düşüncesini iletmeye çalışmıştım.

Aradan yarım senelik bir zaman geçmesiyle makyaj çantamda bir takım değişimler oldu.Ürün bitimlerinden kaynaklanan farklılık arayışları ve mevsim değişikliklerine bağlı memnuniyesizliklerden dolayı yeni yeni şeyler alma dürtüsünden dolayı çantaya yeni giren ürünleri 2. bir ''Makyaj  çantamda ne var ? '' yazısıyla anlatmak istedim haydi buyurun.



Genelde belli başlı ürünler aynı olsa da , değişimlerle birlikte eski ürünlerin yanına yeni şeyler ekledim.Sağ tarafta ki 6 ay önce ki çantada ki ürünlerin detaylı yazısı için buraya tıklamanız yeterli olacaktır .Değişen ürünler memniyetsizlikten çok biz bayanların yeni bir şeyler deneme isteğinden kaynaklanıyor.Mesela şu sıralarda CC kremlere takmış durumdayım :) 


Gelelim hem yeni hemde demirbaş ürünlerin açıklamalarına.Ben siz daha iyi takip edebilesiniz diye numaralandırdım bilgilerinize :) 

1-Make up for ever 55N fondöten fırçası : BB krem,zaman zaman nemlendirici,baz,fondöten vb. cilt ürünlerini sürerken rahatlıkla kullanabilirsiniz , özellikle yağlı ciltlerin elle cilt ürünü sürmemesi tembihleniyor çünkü siz ürünü elinizle sürerken ısıtıp ciltte daha çabuk yağlanmasını sağlıyormuşsunuz, illa şu markayı alın demiyorum ama bir fondöten fırçası mutlaka edinin.


2-Make up for ever kaş jeli : Uzunca bir zaman önce aldığım ama bitmesi imkansız olan bir kaş jeli , az bir miktar yeterli oluyor boşlukları doldurmaya , siz çıkarana kadar her hangi bir akma , bulaşma yapmıyor, yalnız elinizin ayarı kaçarsa ne yazık ki kızıllanıyor her kaş kitinde olduğu gibi , alırken yanında 2 adet fırçası , bana uygulaması kalemlerden daha kolay geliyor.

3-The Balm Bahama mama bronz pudra : En hesaplı ve iyi mat pudralardan biri bence . Ben kontür uygulamaları  için almıştım ama zaman zaman allık olarak da kullanıyorum .Rengi çok koyu gözüküp sizi korkutmasın görüldüğünden daha soft bir pudra

4-Mac Riri woo mat kırmızı ruj : Daha yeni ürünlerden biri , çantama bu hafta başında girdi .Ben kırmızı oje ve ruj aşığı olduğum için mutlaka çantalarımda 1 adet bulunur.Yapısı mat,pürüzsüz dudaklara sürülmesini tavsiye ediyorum,yoksa sürümde sıkıntı yaşanabiliyor yapısı mat olduğu için .

5-Mac pro longwear fondöten : Uzunca bir müddet fondöten almayarak bb kremlerle idare ettim ama zaman zaman daha ağır ve abiye makyaj yapmam gerektiği dönemlerde bir fondötene ihtiyaç duydum.Yağlı ciltler için uygun bir ürün.Ben önceleri araştırıken bir çok kişinin mac fondötenlerinden memnun kalmadığını okumuştum o yüzden çekincem vardı ama ben bu üründen çok memnun kaldım tavsiye ederim .

6-Garnier BB krem : anlatmama gerek yok sanırım :) 

7-Bourjois healthy mix kapatıcı : Doğal,topaklanmayan,mat yapılı bir kapatıcı daha bitiremedim ama az kaldı,yine aynısından alırım diye düşünüyorum .

8-Mac Style frost toz allık : Pembe gibi dursa da turuncumsu bir rengi var , kalıcılığı gayet iyi uçma yapmıyor yine bir dipnot olarak eğer cildiniz yağlıysa mutlaka toz allık kullanın krem allıklardan uzak durun :) 

9-Chanel mat lumiere pudra : Benefit hello fawless pudram bitince herkesin çok methettiği bu pudrayı demek istedim.Çokta memnun kaldım 

10-Mac Haute & Naughty black maskara : gece makyajlarının vazgeçilmez ürünü bence , daha bu hafta çantama girmesine rağmen aşk yaşıyoruz :) 

11-Maybeline Rocket maskara : DNA maskaradan sonra şans vermek istediğim bir üründü , çokta memnun kaldım , tek kusuru her rimel ve maskarada olan silerken dağılması ama yinede çantamın vazgeçilmezi.

12-Mac asansörlü göz kalemi : Bu ürünün öbür çanta postumda da vardı ve şaşırtıcı bir şekilde bitmedi ki bu ürünü aldığımdan beri hem eyeliner hemde kalem ihtiyacını karşılıyor,Çok memnunum akma,bulaşma,topaklanma yapmıyor ama bunun bide buğulu makyajlar için özellikle akanı varmış yanlış olanını almayın :) 

13-Sephora açılı allık fırçası : Yine her çantadan bulunması gereken bir ürün , normalde her zaman sürdüğünüz allığı bu tarz bir fırçayla sürdüğünüzde ne kadar farklı ve güzel durduğunu anlayacaksınız .Sadece yanımda taşımak için biraz uzun ama yinede çok memnunum .



Evet uzunca bir müddet değişmeyeceğine inandığım çantamın son durumunu sizlerle paylaştım.Havalar ısınmaya başladığı ve bir solaryum furyasına kapılıp rengimi değiştirdiğim için zaman fondöteni dolaba kaldırmak zorunda kaldım , belki aralarına güzel bronz,ışıltılı bir allık,pudra karışımı bir şey ekleyebilirim :P 
Maksat renklenmek di mi ? 

Herkese mutlu hafta sonları :) 




4 yorum:

  1. 4 ve 5'i kullanıorum.10'u kullandım.İlk gördüğümde işte aradığım bu demiştim ama gözümü çok yaktı ve 1-2 aya kalmadan kurudu :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa tüh bende kullamaya başladım herhangi bir yanma vs. hissetmedim ama 1-2 aya kuruması kötü olmuş :(

      Sil
  2. Çok güzel seçimler yapmışsınız Elidam. Sephora allık fırçası ne hoş bir şeymiş öyle ! Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok saol canım çok teşekkür ederim bir makyaj kelebeği olarak beğenmene sevindim :P

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...