17 Mayıs 2013 Cuma

MAYIS İNSTAGRAM GÜNLÜĞÜ !

Herkese günaydınlar,mutlu cumalar
Eski yazılarıma göz gezdirirken bu ay instagram postu yapmadığımı ve ayın 17si olduğunu farkettim.
Her sektörde yaşanan cuma gerginliğini birazcıkta olsun azaltmak,kafa dağıtmak,koca bir ayın özetini yapmak,her instagram postunda beni azıcıkta olsa tanımanız ve instagram kullanmayanların ''ne oluyor ya orda ?'' sorularının cevabını vermek için vakit kaybetmeden bir ''gelmeyen yaz'' instagramı yapmak istedim :) Daha fazla bıdı bıdı yapmadan sizi görsellerle baş başa bırakıyorum :)

Ben bu sıralar inanılmaz bir nostalji rüzgarı içerisindeyim sürekli eski resimleri çıkarıp bakıyorum kutulardan,aklıma eski arkadaşlarım geliyor,küs olduğum herkesle barışıp bir huzur içerisinde selamlaşmak istediği dürtüyor...bu tarz belirtilere hayırdır inşallah , Allah gecinden versin denir ama :) ben ne deyim bilemedim :P Yukarıda ki kızcağız da saf,gözü açılmamış  minik elida  haha :) hey gidi günler 

Bol bol giyindik yine bu ay :) 

3-İnstagram üzerinden satış yapan Atolyebygzn ın katkılarıyla taşlı spor ayakkabım :) instagramda gezinmeyi sevenlerdenseniz mutlaka bakın derim

Ben bu ay bi takım diyetsel mevzulara girdim ve azmin zaferiyle geçen ilk 1 haftada 1,5 kg normal kilomdan 1 kiloda yağdan vermiş olmanın gururunu yaşıyorum :)  1-2-4 numaralar gayet diyetsel ama 3 numara ne canım derseniz :) Haftanın 2 günü 2 top dondurma veya herhangi bir sütlü tatlıyı mideye indirme hakkım var :) 


1-''Parayla saadet olmaz'' deyip kumbarasını patlatmak zorunda kalan kızın dramı :) Şaka bir yana sizde benim gibi 2 kuruşu kenara atamayanlardansanız.. her gün , gün sonunda çantanın,cüzdanın içinde biriken bozukluklukları bir yere atın ve 1. ay sonunda kaymağını yiyin :) 
2-Ay tutulması vardı bu ay malum :) 
3-Kışın karla kaplı olan ağacımız , şimdi kadraja sığmadı 
4-Keçe,zımba yardımıyla 3 dk. kişiye özel defter :P 

1-Porland gülen yüzlü tabaklar çok tatlılar dimi ? :P 
2-Her gün evde oturup türk kahvesi içen bir tip değilim ama dışarıdaysam mutlaka bu keyfi yaşamadan eve girmem ..evde tadı çıkmıyor sanki :) 
3-Kimin yolunu gözlüyorsam artık :( 
4-Bu hafta size bahsettiğim Sevilla rujlar 

Yukarıda ki 4lü aslında çok anlamlı bir kolaj olmuş ''bir kadının yüzünü güldürmek için makyajla,türk kahvesi yeter '' mi diyor o ne diyor aaa :) 

Evettt yeni yazı serim ''Acil durum alışverişleri'' her perşembe sizlerle 
bu hafta 4.sü yayınlanan A.D.A 1. ayını doldurdu bile :) Tüm yazılara ulaşmak için buraya tıklamanız yeterlidir 

1-Saç tebeşirlerini duymayan kaldı mı ? Saçı ıslatıp dilediğiniz renkle saçlarınızı boyuyorsunuz , koyu saçlarda yıkar yıkamaz çıkıyor ama sarı saçlarda çıkarma işlemi birazcık zormuş bilgilerinize ben 6 adet ana renklerden sipariş verdim , geldiği zaman mutlaka bir yazı yazacağım sizler için :) 
2-Superga koleksiyonuna bir renk daha eklendi ama o kadar canlı ve tertemiz duruyor ki insan giymeye kıyamıyor çünkü supergalar en sevdiğim ayakkabılardan olsada inanılmaz kirleniyor beyaz kısımları :( 
3-Takan  herkes de çok beğeniyorum , kendimde aldım ama bir türlü gözüm alışmadı , belkide gözlük taktığım için hem gözümde hem kulağımda bir şeylerin olması beni daratmıştır bilemeyorum :) 
4-Blog dünyasının almayanı dövüyorlar çantası :) Valla dayak yemekten korktum aldım bende ama çok sevdim :) bakınızzz

sizde beni takip etmek isterseniz adileeee kullanıcı adını bulmanız yeterli 

Bu aylık da bu kadar 
Herkese mutlu haftasonları 
see u mujk :) 


2 yorum:

  1. o bozuk para işi biriktirirken iyi de harcarken kötü :) Biz de evde elimize geçeni attık baktık ki 200 lira birikmiş e tümletelim dedik ama ne mümkün. Bankalar almıyor, marketler yogun olmadığımız zaman gelin diyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ne yazık ki bütünletme problemi oluyor genelde pastaneler alıyor aklında bulunsun poğaça ,açma vb. şeyler için bozuk para gerekiyormuş çok bütün veren oluyormuş biriktirmediğim zamanlarda bile beni görüp bozuk paranız var mı diyorlar o kadar yani :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...