28 Mayıs 2013 Salı

NE GİYDİM ? BEYAZ ASİMETRİK TSHİRT !

Herkese güzel günler

Aslında her sene olan ama özellikle son 2 senedir çok popüler olan asimetrik parçaları hepiniz biliyorsunuzdur.Önü kısa arkası uzun , önü uzun arkası kısa,yanları uzun vb. her türlü asimetrik şekilde tasarlanan parçalardan benim en sevdiklerim kuşkusuz tshirt,bluz ve gömlekler.

Düz beyaz ve siyah olarak evde sayısını bilmediğim ve hala doyamadığım asimetrik tshirtlerim var ee malum yazın sıcaklardan saat başı tshirt değişsek kimse garipsemez halde olduğumuz için kirli sepeti ,çamaşır makinası ve askısı arasında geçen süreyi beklememek adına bende benzer tshirtlerden  bolca edindim.

Bazı markalarda düz tshitlere biçilen fiyatları görünce anlam veremezdim ama günlük giyme amaçlı popüler markalardan ucuz sıfatıyla aldığım tshirtlerin hepsinin ilk yıkamada delindiğini görüp cinnet geçirince kalite ve fiyat arasında ki bağı daha iyi anladım.Bu konuya nereden geldik valla bende bilmiyorum haydi görsellere :)







Tshirt : Oxxo  / Jean : Mango 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...