21 Mayıs 2013 Salı

NE GİYDİM ? MYBESTFRİENDS MAXİ ETEK !

Herkese günaydınlar ve güzel günler

Bu hafta ki ne giydim ?  aslında aylar önce alınan fakat bir türlü giymeye cesaret edemediğim ( soğuklardan dolayı ) bir eteğin hikayesi :)

Maxi etekleri ve elbiseleri oldum olası çok sevmişimdir yani sezon trendleri içerisinde girmeseydi bile herkesin dolabında düz renk bir maxi etek bulunması gerektiğini düşünüyorum çünkü babet,topuklu,sandalet,beline kemere,üzerine salaş tshirt veya şık bir bluz vb. istediğiniz her parçayla kombin yapabiliyorsunuz .

Yandan çift yırtmaçlı maxi etek dedin mi akla ilk gelen markada blog dünyasında kuşkusuz Mybestfriends markası.Ben bir türlü Nişantaşında ki butiklerini ziyaret edemiyorum diye hayıflanırken online alışveriş sistemlerini açtılar pek bir mesut olsun ve en sevdiğim parçalarından olan siyah bir maxi eteği dolabıma ekledim ! :)

Ee online alışveriş yaptığım için boy ve yırtmaç konusunda biraz rütuş yapmam gerekiyordu ama onuda sorunsuz bir şekilde başka bir yerde hallettim ve geçtiğimiz haftasonu şükür giyebildim :)

Ayna karşısında , önünde , tepeden , her yerden ne kadar denediysem de istediğim fotoğraflamayı yapamadım çünkü düz durduğum zaman eteğin yırtmaçları gözükmedi ,  öbür türlüde bacağımı yana atarak kırmızı halıda yırtmaç show yapan Angelina Jolie gibi olmak istemedim :))) Tepeden bu kadar oldu :)


Yırtmaçları daha iyi gözüksün diye eğildiğim için etek kısa gibi çıkmış ama ayaklarımı tamamiyle kapatıyor :) 

Ben üzerine beyaz bir tshit giymek istedim , ve şansa 1 ay önce aldığım ama takma fırsatı bulamadiğim çantayı aldım elime :) dışarı çıkarken asansör kalabalıktı çekim yapamadım ama dönüşte kendimi fotolarken elimdekileri mazur görün ee malum çanta küçük olunca makyaj malzemesi,parfüm vb. ne varsa poşete doluşturdum arabada dursunlar diye :) 

Çantaya hiççççç bir şey sığmıyor bilgilerinize :) 




Etek : Mybestfriends / Tshirt : Oxxo / Ayakkabı : Chanel  / Çanta : Zara 




4 yorum:

  1. bayılıyorum böyle salaş şeylere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben aynı fikirdeyim,kendimi daha rahat hissediyorum :)

      Sil
  2. Maxi etek çok revaçta. Size de çok yakışmış :)
    www.burcumalkoc.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...