13 Mayıs 2013 Pazartesi

SEPHORA KOLEY OJE SÜRME APARATI !

Herkese güzel günler,iyi haftalar

Bayanların başka derdi yokmuş gibi sürdükleri ojelerin taşması,tırnak kenarlarına bulaşması zaman zaman sıkıntılar yaşatmıştır.

Hem kişisel el güzelliği için hemde ojeden başka bir şey düşünmüyorlar deyip ama ''ben ilk önce ellere bakarım'' diyen beyler hanımlarınızın burnundan getirdiniz biliniz , dengesizsiniz kabul ediniz :)

Geçen hafta sonu sephora da gezerken ufak bir paket içerisinde ilginç,metal bir ürün gördüm.pıtır pıtır yanına yaklaştım ki o anlamsız şekilli metal oje sürerken tırnağınızın önüne yerleştirip,ön ve uç kısımlarda ki yan etlerin ojeye bulanmasını engelleyen bir aparatmış .



Aslında şekil itibariyle önce bir mantıksız geldi ama sephora çalışanları , eğitimler de bu ürünü kullandıklarını ve gerçekten çok memnun kaldıklarını , işe yaradığını söylediler .


Ürün yukarıda gördüğünüz gibi metal bir plaka , alt kısmınız kaymaması için sert bir plastikle kaplamışlar .




Tırnağınızı yukarıda ki resimde olduğu gibi aparata oturtuyorsunuz özellikle kısa tırnaklarda önlere ve yanlara bulaşan ojeyi engelliyorsunuz.Fiyatı 13,00 TL çok pahalı olmadığı için denenebilir diye düşündüm.Kolaylıkla uygulama yapabiliyorsunuz tavsiye ederim .




6 yorum:

  1. Fiyatına oranla denenmesi gereken bişey olduğu kesin. En azından uyuşuk olduğum zamanlar çok işimize yarar :))
    http://ecegurbuz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen katılıyorum ben ilk denememi yaptım gerçekten hiç bir taşma , bulaşma olmadı tavsiye ederim:)

      Sil
  2. denenebılır cok gereklı mı degıl ama olsun :) tesekkurler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok çok gerekli değil bence de ama denenebilir denk gelinirse :)

      Sil
  3. Ben çok gereksiz olduğunu düşünüyorum. Tırnağın taşan ve rahatsız eden kısımları etli olan kısımları. Dışta kalan uç kısmında zaten bulaşma olmuyor. BU aparat da uç kısmı koruyan bir şey gibi görünüyor burdan bakınca:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aslında yanları daha uzunca ve geniş olup tırnağın yanlarını komple kaplasaymış daha mantıklı bir ürün olurmuş.Ben kısa tırnak kullandığım zamanlarda uçlara ve yanlara biraz bulaştırma yapıyorum bu aşamada bana yardımcı oldu ama tespitinde çok haklısın :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...