15 Mayıs 2013 Çarşamba

SEVİLLA VELVET LİPSTİCK !

Herkese günaydınlar ve güzel günler

Ruh halimize ve giydiğimiz kıyafetlere göre şekillenen makyajlarımızdan ara ara sıkıldığımız zamanlar hepinizin oluyordur eminim.Her zaman kullanığımız bir fondöten yerine renkli bir nemlendirici sürmek veya yine her zaman kullandığımız simsiyah bir maskara yerine mavi bir rimel sürmek ve farklı görünmek eminim keyfinizi bir müddette olsa yerine getirecektir ki bayanların bitmek bilmez kozmetik çılgınlığı da bundan sebeptir :)

Makyaj malzemelerinde,kullandığımız kozmetik ürünlerinde özellikle cilt ürünlerinde çok fazla köklü değişimler yapamasak da , çekmecelerde çantalar dolusu rujlarımız olabilir :) Bitmese de yanına yenileri eklenebilir çünkü illa kullanılacak bir an gelecektir :)

Bu sıralar fazlasıyla rujlara takmış durumdayım bende ..senelerce çok fazla pembeli,mecan vb. renklerde ürün kullanmamamın acısını şimdilerde fazlasıyla çıkarıyorum.

Sevilla markası da hem hesaplı hemde geniş renk yelpazesiyle oldukça cezbedici ...
Markayı çoğunuz biliyordur ama bilmeyenler için kısa bir açıklama geçeyim :)
Sevilla ; Sevil parfümerinin kendi kozmetik markası ..ruj,far,rimel,allık,fondöten,pudra vb. gibi geniş ürün yelpazesi var oldukça da kaliteli ve seçenekli ...

Bende yine bir sevil parfümeri ziyaretimde  aşağıda göreceğiniz rujları evlatlık edindim ve çokta memnun kaldım :)
3 rengini edindiğim rujlar ..velvet yani kadife yapı olarak adlandırıyorlar ..kadife denildiğinde genelde ilk akla gelen matlık oluyor ama bu rujlar mat değil ..içlerinde hafif bir parıltı barındırıyorlar zaten üstteki resimde de bunu görmeniz mümkün ..


Ben beyaz tenli olduğum için içlerinden bende en iyi duranı 246 numara yani çingene pembe renginde olanıydı.Diğer renkleri de çok beğenerek almama rağmen özellikle krem-kahve tonunda ki 90 no beni fazlasıyla solgun ve ruhani gösterdi :)  aralarından 246 numara yarışı kazanarak diğerleri annemin makyaj çantasına doğru yol aldı.


Yapılarına gelirsek oldukça kalıcı öyle 2 içecekle , 1 yiyecekle çıkmıyor .
Yumuşak sürüş sağlıyo,dudağı kesinlikle kurutmuyor
Renkleri ambalajlarında kilerin aynısı bkzn : aşağıda ki resim
Fiyat bilgisi,renk seçenekleri ve online alışveriş için burayı tıklamanız yeterlidir :) 
see u :) 









8 yorum:

  1. Pembelere bayıldım canım. Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim benimde favorim pembeler oldu :)

      Sil
  2. Merhabalar bu markayı denemedim ama merak etmedim desem yalan olur en kısa zamanda almayı düşünüyorum :)
    oreosevenkiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok hesaplı ve güzel ürünleri var tavsiye ederim :)

      Sil
  3. ooo kadıfemı bende kadıe dıyınce yumos bısı hayal ettım :))) pembıs cok tatlıııı..gule gule kullannnnnnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Valla chanelin velvet rujuna bakınca acaba bunun adını yanlışmı yazdılar diyorum :) Teşekkür ederim mujk :)

      Sil
  4. renklerine bayıldımm çok güzeller:)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...