28 Mayıs 2013 Salı

TWİTTER HESABIM HAKKINDA DUYURU !

Twitter üzerinden de beni takip eden arkadaşlarımın dikkatine!!

Sabah listemdeki biri yüzünden şu takipçi kazan zırvalıkları adlı linkten bir virüs aldım,daha doğrusu yanlışlıkla tıkladım ..bu süre içerisinde sizlere abuk subuk mesajlar ya da tweetler geldiyse kusura bakmayın ..hesabımı ve bilgisayarımı profesyonel bir şekilde temizlettim ..eğer gelen mesajlarda ki linklere tıklamadıysanız hiçç bir sorun yok , beni takip etmeye devam edebilirsiniz , endişeye gerek yok eğer hala bu tarz bir tehlikeden veya bulaşmadan endişelenseydim sizler için hesabımı açmazdım içiniz rahat olabilir ki temizleme esnasında hesabım dondurulmuş haldeydi  :)

Gönderilen tehlikeli linkler günlük blog linkleri değil abuk subuk şeylerdir rahatlıkla ayırt edebilirsiniz zaten :)
Sabahtan beri bu problemle uğraşıp geri dönmeye çalışıyordum , sırtımdan sular aktı valla :)

Şu an benim için tek sorun takipçilerimi ve takip ettiğim kişiler hesabımı dondurup geri açtığım için bir kaç gün içinde geri geliyormuş ..siz benim attığım tweetleri görüyormusunuz bilmiyorum ama 1-2 gün sonra normale döneceğiz

Sevgilerimle ;)


1 yorum:

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...