1 Mayıs 2013 Çarşamba

VANİLYA CLUB 2013 MAYIS KUTUSU !

Herkese güzel günler

Bu ay hiç beklemediğim bir anda erkenden gelen vanilya club kutusu beni pek bir sevindirdi .Genelde gelmesi ayın 5ini bulan kutu bu sefer dün yani nisanın son günü elime geçti bende vakit kaybetmeden aynın 1 itibariyle sizinle paylaşmak istedim . Haydi buyurun :)


Bu ayın kutusunda her telden karışık ürünler var.Ben genel olarak hepsini beğendim çünkü denemediğim ve ya işime yarayacağını düşündüğüm şeyler geldi.



Nashi argan yağı - Ben zaten bu markanın argan yağını kullandığım işin size tavsiye etmiştim yine edeyim :) 
Argan yağı yazım için tık tık  .Banyodan çıkıp saçlarımın nemi gidip kurumaya başladıktan sonra 1-2 damla sürüyorum yumuşacık ve parıl parıl oluyor .Kesinlikle yağlandırmıyor tabi bir avuç sürmezseniz :)  Benden size tavsiye ; fön çektirmeden önce saçınızı kuruttuktan sonra biraz sürün ve öyle fön çektirin saçlarınıza hayran kalacaksınız :) Ayrıca süper de kokuyor
Kutudan çıkan ürün ise ; tatil , seyahat boyu olarak çekmecemde dursun , koca şişeyi yanımda taşımaktansa bu ürünü çantaya atmak daha mantıklı olacak .


Pedix ayak maskesi - Yaz aylarına girmek üzere olduğumuz için ayaklarımıza daha fazla özen göstermeliyiz bay bayan farketmeden bakımımızı düzenli bir şekilde yaptırmalıyız ki terlik ve sandaletlerimizi güzel güzel giyelim di mi ? Maskenin kullanımı aşağıda ki gibi ben dün akşam hemen denedim .Çok beğendim , kıvamı sıvı bir krem ayaklarınıza bolca sürüp 15-20 dk bekliyorsunuz ayağınız kremi kendi kendine emiyor sizde kalanları nemli bir bez vb. bir şeyle siliyorsunuz 



Serum ve güneş koruma faktörlü renkli nemlendirici - Geçen aylarda da bu markanın makyaj altı bazı çıkmıştı ama cildim o dönem sorunlu olduğu için ve ne yazık ki ne zaman makyaj bazı sürüp makyaj yapsam cildim kusma yaptığı için denemeye cesaret edemedim ama bu iki ürünü mutlaka kullanacağım Hatta serumu dayanamayıp kullandım . 2 damla kuru ve temiz cildime uyguladım ve çokkkkkk beğendim . Kısa bir müddet içinde cilt yağı emiyor ve kadife bir cildiniz oluyor ki benim cildim yağlıdır ama ilerleyen saatler de parlama , yağlanma vb. hiç bir şey hissetmedim.Etkisinin bu kadar kısa sürede anlaşılmasına da şaşırdım ki sabah kalktığımda da cildim süper görünüyordu .


LCN Tırnak yağı ..geçen aylarda yine bu markanın beyaz bir ojesi gelmişti kıvam ve renk olarak çok beğenmiştim.Bu üründe her evde olması gereken ürünlerden biri bence ellerini maniküre alıştırmayan ve bu konuya ihtiyaç duymayan biri olarak yağlar dönemsel olarak çok işime yarıyor.



Radiance -Britney Spears ın parfümüymüş ve sevil mağazalarında satılıyormuş . Nedense ünlülerin çıkardığı parfümler hep şekerli oluyor ..hoş bir kokusu var ama şekerli parfümler bana baş ağrısı yapıyor :( 


Vee kutunun insanda yeme dürtüsü uyandıran ürünü :) Ofra markasının geçen ay göz kalemi gelmişti,bu ay şeker pembesi bir lipglossu geldi.Kapağı açıp bir bakayım dedim rengine ve tinerciler gibi burnumdan  ayıramadım çünkü müthiş kokuyorrrrr :) akşam denedim rengi aynen gördüğünüz renk de duruyor dudak ta ve siz çıkarana kadar çıkmıyor . Dikkatli bir uygulama istiyor çünkü sürdüğünüz gibi donuyor ve mat bir ruj oluyor .

ve evimizin demiş başı :) banyolar için çok kullanışlı bir ürün ağır bir kokusu yok gül esanslı daha öncede gönderdikleri için 2. kez gelmesine memnun kaldım :) 

evettt bu aylıkta bu kadar :) 
see u 



4 yorum:

  1. şanslıymışsınız bana son üründen çıkmadı, ayrıca ayak ürünü de olması gerektiği halde eksik konmuş. ilk kez kutu almıştım, hemen iptal ettim çok sinirdi.
    http://www.kontesce.com/2013/04/vanilya-club-mays-kutusu.html

    YanıtlaSil
  2. vanilya kutusuna bu blog sayfalarına bakarak üye olmuştum iyiki üye olmuşum aynen anlattığınız gibi çıkan ürünler bir harikaaa! her biri birbirinden güzel hepsi için tek tek yorum yapmak isterdim ama uzun sürer :) buarada hayatımda ilk defa bu tonlarda bir ruj kullanıcam. ofra ruj dudaklarımda süper göründü..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bu tonlarda ruj pek kullanmam ama bayıldım rujun rengine ve yapısına zaten kokusundan bahsetmiyorum bile :) Güle güle kullanın

      Sil
  3. bana bütün ürünler çıktı ve hepsine bayıldııımm

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...