1 Temmuz 2013 Pazartesi

BLOGLARI TAKİP ETMEK İÇİN ÇÖZÜMLER !

Herkese merhabalar

Aslında bugünün ilk yazısı bu değildi ama google reader ın kapanmasına çok kısa bir zaman kaldığı için panik halinde sizi bilgilendirmek istedim .

Malum blogları rahatça takip ettiğimiz her gün başına oturup baştan sonra kadar taradığımız google reader kapanıyor . Niye kapanıyor hala onu anlamış değilim ama mecbur yeni çareler bulmak zorunda kaldık.

Beni veya diğer blogları rahatça takip etmeniz ve şu an takip listenizde olan blogları aktarmanız için bir kaç önerim olacak.


Bloglovin 
herkese en kolay gelen aktarım biçimi bu sanırım üyeliğiniz yoksa üye olduktan sonra ki yönlendirmelerde şu an takip ettiğiniz blogları sisteme aktarıp liste halinde görebiliyorsunuz .
Beni bloglovinden takip etmek isterseniz buraya tıklamanız yeterli

Feedly
Bildiğim kadarıyla feedyl  yine gmail üyeliğinizle giriş yapabildiğiniz ve takibe almak yerine sadece şu an google reader üzerinde kayıtlı olan bloglarınızı listeliyor İlerleyen günlerde durumu ne olur bilmem ama readerın işini rahatlıkla görüyor.

Twitter
Facebook 
Ben hiçç onlarla uğraşamam valla diyenleri duyar gibiyim çok haklısınız çünkü çok saçma bir olay google readerın kapanması :) Neyse eğer daha güncel ve zahmetsiz bir şekilde beni takip etmek isterseniz her gün yazdığım yazıların linklerini ve resimlerini paylaştığım facebook ve twitter adreslerimden takibe alabilirsiniz :)


Aklıma şu an için başka çözüm yolu gelmiyor ne yazık ki eğer sizin bildiğiniz daha zahmetsiz seçenekler varsa beni bilgilendiriseniz sevinirim.

1 Temmuz itibariyle kapanıcak google reader içinde vakit kaybetmeden düzenlemelerinizi yapmanızı tavsiye ederim ;) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...