24 Haziran 2013 Pazartesi

BU YAZ ŞORT GİYELİM Mİ ?!

Herkese iyi haftalar ve güzel günler

Bugün toplumsal bir yaraya parmak basarak şortları incelemek ve sizinle fikirlerimi paylaşmak istedim sevgili takipçilerim :)))

Malum 3-5 senedir havalar azcık ısınmaya başlasın etrafta bacak boyu benim komple boyuma eşit bayanlar türemeye başlıyor.Bazıları şehir merkezinde,günlük hayatta şortları rahat kullanamazken bazıları da 3 ay altından çıkarmıyor.Yakışana Allah için çok güzel oluyor ama jean şortuna frapanlık ve abartı katanları ne yazık ki alkışlarla uğurluyoruz :)

Hafif salaş bir kot / jean şort üzerine bol bir tshirt ya da atlet ayağınıza da espadril ya da sandalet benimde en sevdiğim kombinlerden olmasına rağmen hiç bir zaman kendime şortu yakıştıramamışımdır ve istediğim kalıpta bir şortta bulamamışımdır.

Bu sene Allah izin verirse seneler sonra temmuzun 2. haftası kendimi tatil beldelerinden birine atacağım için bi şortta benim olsun dedim ama 2 haftadır hangi mağazaya girdiysem şortlar bildiğiniz jean külot,don modelinde :))

Sayın Tekstil camiası sorarım size biz Rusya'mıyız bizim ülkemizin bütün bayanlarının fizik ölcüleri 90-60-90 mı ha canlarım :) ?? O şortların boyları neden 3 cm daha uzun değil ?



Şaka bir yana gerçekten uzunca bir müddet arayışlarım sonucu pull&bear da 2 adet istediğim gibi şort bulabildim.En sonunda evde ki kotlarımı kesecektim zaten .

Eğer sizde azcık uzun şort arıyorsanız.İlla fizik için kamufle anlamında değil hatrı sayılır boy uzunluğunuzdan dolayıda hafif uzun olsun diyorsanız mavi jean ve pull&bear mağazalarına bakabilirsiniz :)

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...