5 Haziran 2013 Çarşamba

HAYIRLI KANDİLLER ! #bublogdadirenişvar !

Herkese günaydınlar ve umuyorum ki huzurlu ve güzel günler



Günlerdir her hangi bir yazı,görsel vs. girmiyorum fark etmişsinizdir.
Buranın kişisel günlük gibi hobi olarak yazılar yazdığımız bir platform olduğununda farkındayım ama bu günlerde benden ürün tanıtmamı,ne giydim yazıları yazmamı beklemeyin yapamam ..Başım çok ağrıdığı için 2 gündür evde oturuyorum,yürüyüşlere katılamıyorum diye , telefonum şarjı az twitterdan destek veremiyorum diye, yanlışlıkla elim halk tv den başka kanala gitti diye,çok uykum gelip de yatmak istedim diye kendimi suçluyorum ...

Ben vatanını milletini seven,yurt dışına tatile giderken bile vicdan azabı çeken,ATATÜRK aşığı bir çapulcuyum ..
evet öyleyim ama  ailem hatta sülalemde öyle olduğu için değil
26 yaşındayım ve üniversite son sınıfa kadar her yaşımda andımızı,istiklal marşını ve ülkemin her karış toprağı için yazılmış marşları avazım çıktığı kadar şevkle ve gururla söyledim.Atatürk'e dil uzatan adamı sevmem,nankörlük yapanı hiç sevmem ...ama saygımı da kimseye karşı yitirmem ..eğer benim sınırlarımı zorlamazsa ...

Başörtüsü,içki içmeme vs. konular benim insan seçmemde bir kıstas değil olamazda ...Tuttuğu takım,oy verdiği partide beni ilgilendirmez ...ağacı sevmez,doğayı sevmez,çiçek böcek onun ilgi alanı değildir onuda anlarım,karışmak istemiyordur,kimseye karşı saygısızlık yapmak istemediği için görüş bildirmiyordur oda ayrı bir konu amaaaaa tüm olanlara rağmen,senelerce ben Atatürk çocuğuyum,Atatürk'çüyüm diye biosuna not iliştirip de 1 haftadır ortalıklarda gözükmeyenleri anlamam kusura bakmasınlar ...onlarda beni anlamazlar hiçç kusura bakmam ...

Konunun giriş bölümü biraz uzun oldu farkındayım ..
Bu gün kandil mubarek bir gün ve belirli hassiyet ve özen gerektiren bir gün
Günlerdir taksim gezi parkında ve diğer şehirlerde ki eylemlerde , içki içildiği,içildikten sonra camilerde taşkınlık yapıldığı hakkında dedikodular var ..sosyal medyanın hem çok eğlenceli hemde çok tehlikeli bir platform olduğunu bildiğimden bu söylenilenlere hiç kulak asmadım çünkü gerçek anlamda hakkını ve gezi parkını korumaya,savunmaya gidenlerin,dünya üzerinde yüzünü hiç görmediğim ve hiç tanımadığım insanlarda olsa bunu yapamayacaklarından eminim ...Yapanlarında kim olduklarından eminim ..çok detaylı düşünüp,araştırmaya gerek yok !

Ayrıca söylemeden geçemicem bir galatasaraylı olarak şu an Beşiktaş çarşı gurubu  aşığıyım biliniz :)

Herkesin Kandili mubarek olsun
Gerekli hassasiyetler içerisinde huzurlu bir gün geçirmeniz dileğiyle
Taksim gezi parkına gideceksiniz elinize bir kutu kandil simidi alıp gidin bence... eminim herkesi çok mutlu edeceksinizdir ....

#direngeziparkı
#direntürkiye
#direnankara
#direnizmir
#bubirsivildireniştir
#bublogdadirenişvar






(görsel occupgezipics den alınmıştır )



2 yorum:

  1. siteniz çok güzelllll.
    http://www.modagunu.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...