26 Haziran 2013 Çarşamba

İNGİLİZ MAKYAJLI SUPERGA !

Herkese merhabalar

Benim bir superga aşığı olduğumu çoğu kişi bilir.Uzunca bir müddet ısınamadığım converse çılgınlığına son veren supergalar renk seçeneklerinin bolluğuyla ve zaman zaman tasarımcılarla yaptıkları ortak çalışmalarla beğeni toplamaya devam ediyorlar.

Bir İtalyan markası olan supergalara İngiliz tasarımcı Giles Deacon'un eli değerse ne olur demişler ? :) Pembe leoparlar,zımbalar,metaller ve piton desenler kullanarak punk bir hava katmışlar .










(haber ve görseller vouge'dan alıntıdır )






4 yorum:

  1. renkli leoparlı olanlar süpermiş..

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım bayıldım aylar öncesinden biliyordum bu seriyi bi kaçını görmüştüm google da çok istiyorum ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) İnşallah gelir buralara da pek ümidim yok ama :(

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...