12 Haziran 2013 Çarşamba

LİDYANA.COM / Meral Saatçi,You design,Ahu Ataşel,İlk pırlantam !

Herkese günaydınlar ve güzel günler

Havaların ısınıp,kolların meydana çıkmasıyla yine bileklik takıntım tavan yapmış durumda.Geçenlerde Lidyana.com da alacağım ürünlerin fiyatlarına uygun hatrı sayılır bir indirim kuponu vardı dayanamadım ve kendimi ödeme yaparken buldum .

Her yaz mutlaka bir ya da iki bilekliğe takarım ve yaz bitene kadar hatta kopana kadar bileğimden çıkartmam ki bu modelde genellikle bir nazar boncuğu olur . Yine sevdiğim tasarımcılardan ve markalardan bir şeyler seçtim . Bakalım siz beğenecek misiniz ?

Ayrıca postun sonunda çok sevdiğim lidyana.com a aslında kendilerinden kaynaklanmayan bir sorundan dolayı sitemde bulunacağım takipte kalınız :)



Öncelikle paketlemelere bayıldığımı söylemek isterim :) Kuşkusuz Meral Saatçi'nin uğur böcekli kutusu en tatlısı :) 

Geçen seneden beri beğendiğim ama bir türlü almadığım nazar boncuklu bileklik ..



Hani geçen haftalarda size bahsettiğim ''ilk pırlantam'' bileklikler vardı ya bakınızzzz . Büyük bir kararsızlık sonucu mavi rengini söylemiştim ama şansıma pembe kordonunu da içine koymuşlar 



Ve özellikle kolyelerine bayıldığım Love Without a cause by Ahu Ataşel :) 


You design harfli kolye ....Uzun zamandır istediğim gibi harfli bir kolye bulamıyordum . Piyasada üzerine isim veya harf yazılabilen yuvarlak kolyeler bol ama onlarında yazı karakterlerini beğenmiyordum . Şansıma you design da bu kolyeyi görünce kaçırmayım dedim , göründüğünden daha güzel duruyor tavsiye ederim :) 



Evett alışverişin en keyifli halini anlattım size gelelim sitemime 
Şu ana kadar bir çok siteden online alışveriş yaptım ve biraz şanstan biraz denk gelmesinden birazda sitelerin profesyonelliğinden dolayı başıma çok problemli bir olay gelmedi.

Ama 3 seferdir Lidyana.com alışverişlerimde çalıştıkları yurtiçi kargodan dolayı hep bir sıkıntı yaşıyorum.İlkinde 60 kişilik yerde gelip kimseyi bulamadıklarını iddia ettiler ve eğer siz gelip almazsanız kargoyu geri gönderiyoruz dediler ve bu olay 1 gün içinde oluyor öyle 3 iş günü vb. bir süre aşımı yok yani , Bu seferde kapıya kadar gelip diğer ürünleri teslim edip aa aracın dibinde kalmış kutunuz biz çok uzaktayız muhabbeti 

Artık yaptığım alışverişlerde açıkcası kargo şirketlerini de önemsiyorum . Aras kargo vb. bir kargoyla gelen ürünlerimin hiç bir zaman kolilerinde veya paketlerinde bir ezilme,büzülme olmuyor ama Yurtiçiyle gelen tüm paketlerimim şaftı kaymış oluyor.Ürünlere zarar gelmediği için her hangi bir şikayette bulunmuyorum ama yinede hoş bir durum değil .

Bu son olayla da sabrım taşınca muhatap olduğum şubeyi şikayet ettim bu durumdan fazlasıyla sıkıldım ve internette yaptığım araştırmalarda bir çok kişinin benzer konulardan yakındığını gördüm .Şahsi tavsiyem online sistemleri olan markalar bu konuya biraz özen gösterseler daha mutlu mesut oluruz :) 


Sevgiler ..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...