17 Haziran 2013 Pazartesi

MOSMODA.COM 'dan SEÇTİĞİM YAZ ÇANTALARI !

Herkese günaydınlar ve iyi haftalar

Online alışveriş çılgınlığımı az çok bilirsiniz hatta iş öyle bir hal aldı ki mağazadan bir şey bakamaz hale geldim:) Hem seçenek bolluğu hem indirim seçenekleri hem oturduğun yerden alışveriş bana hafta sonu mecbur kendini avm ye atan insan kalabalığından,sıcakta kabinlerde helak olmaktan daha cazip gelmeye başladı ki dün buna bir kez saha emin oldum :)

Mosmoda.com u duydunuz mu daha önce bilmiyorum ama benim en sevdiğim sitelerden biri.Sevdiğimiz ünlü markaların popüler ürünlerini bulabileceğimiz hatta bulamadığımız,istediğimiz ürünü bizim için getirten, kredi kartınızda ödeme esnasında bir problem mi çıktı sizin için ürünü ayıran , müşteri hizmetleri konusunda kendini aşmış bir site.Zaten site düzenlemesi,içeriği ve satışta olan markalar size az çok fikir verecektir.

Ben son zamanlarda yazın rahatça kullanabileceğim siyah ve kahve dışında bir çanta arayışında olduğum için beğendiğim tüm ürünleri kendilerinde buldum fakat daha seçemedim ve fikir olması açısından sizinle de paylaşmak istedim.Haydi buyurun

Furla klasik candy bag modelini dahada şık hale getirmiş.O kadar güzeller ki kesinlikle karar veremiyorum :) 

Michael Kors kuşkusuz son 2 senedir atağa geçti.Öncede çantalarını bu kadar beğenmezdim modelleri klasik gelirdi ama şimdilerde neye elimi atsam MK ..diğer markalara göre de daha hesaplı modelleri var bilgilerinize 

Herkes yandan asmalı veya elde tutmalı ya da omuz çantası sevmiyor.Bu tarz sırt çantaları pek benlik değil ama illa ki bir gün lazım oluyor . Longchamp ve mcm markaları fazlasıyla seçenek bulabileceğiniz markalar 

Yukarıda Michael Kors hakkında iki kelam etmiştim en beğendiğim 4 modeli yine kendisinde buldum . Renklerinden dolayı da yazın rahatça kullanılabilecek çantalar bence




Prada 


Dkny

Cambridge Satchel

Gucci

Kate Spade 



Ralph Lauren 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...