25 Haziran 2013 Salı

NE GİYDİM ? #BEYMENCLUB MİDİ ELBİSE !

Herkese güzel günler

Beni instagramdan takip edenler bilir ki geçtiğimiz hafta Çarşambadan Cumartesiye kadar her gün bir düğün,nişan ve kına organizasyonu vardı.Gitmekten tabi ki zevk aldım ama kuaförde geçirdiğim saç - makyaj süresi beni fazlasıyla yıldırdı :)

Vee tabi hepsi aynı elbiseyi kaldıracak ortamlar olmadığı içinde her güne başka bir şey giymek zorunda kaldım.Son günde artık saçlarımda ki topuzu açmayım , oturarak uyuyum yarına da böyle devam ederim dedim valla yalan yok :)

Bu günün kombini İsteme-Söz-Nişan üçlüsünden :)


:) tamam kabul fotoğraf biraz komik oldu ama eski bloggerların hepsi böyle başlamadı mı ? :))) 




Elbise-Kemer : Beymen Club
Ayakkabı : Marjin
Çanta : Roberto Lorenzo





2 yorum:

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...