10 Haziran 2013 Pazartesi

NE GİYDİM ? GÖMLEK - ETEK !

Herkese güzel günler mutlu haftalar

Olaylar tam gaz devam ederken hatta zaman zaman amacından sapsa da herkes günlük yaşantısına devam ediyor mecbur.
Bu haftanın ilk yazısı hafta sonu katıldığım bir çapulcu eğlencesi için giydiğim şeyler olsun dedim malum ne zamandır ne giydim ? yazısı yazmıyorum.

Maxi etekleri bol gömleklerle,tshirtlerle kombin yapanlara hep özenmişimdir ama hem alt bol , hem üst bol bana fiziken pek yakışmadığı için pek tercih edemiyordum. Bu sefer tabularımı yıkıp asimetrik bir gömleği gelişi güzel içime soktum,salaş bir şekilde bıraktım.Fikir olması açısından da sizle paylaşmak istedim .Haydi buyurun :)




Gömlek : Vero Moda  / Etek : Mybestfriends / Ayakkabı-Çanta : Zara 






2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. ;)) kendimiz öyleyiz eğlencemizde öyle ne yapalım artık :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...