21 Haziran 2013 Cuma

ROBERTO LORENZO'NUN ABİYE ÇANTALARI !

Herkese güzel günler

Bu sıralar düğün dernek sezonunun açılmasıyla ne giyeceğim ? derdinden sonra ..çanta olarak elime ne alsam? sorusu da  zaman zaman bizi zorluyor.

Ben bu hafta katılacağım düğünler için  biraz pullu bir elbise seçtiğim için düz kutu diye tabir ettiğimiz bir çanta arayışındaydım ve ne yazık ki uzunca bir müddet bulamadım :)

O kadar zorlandım ki bu konuda başka zaman adım başı gördüğüm çanta modelleri uçmuş gitmiş sanki ya aradığım renk yok ( ki siyah her eve lazım ) ya da valla bu sene bizde yok cevabı var herkes de

İş çıkışı hatrı sayılır  büyüklükte ki avm de saat 20:00 den 22:00 ye kadar girmediğim mağaza kalmadı :) bu sıralar böyle bir çanta arıyorsanız sizi de bilgilendireyim dedim .

Sonunda girdiğim bir mağaza ki çalışan eski den çalıştığı ''Roberto Lorenzo'' adlı markada bu çantalardan bolca olduğunu söyledi ve bingoo sonunda buldum.

Ee tabi bu tarz çantalar Bakırköy'de vb. yerlerde rahatça bulunabilir belki ama benim hem vaktim hemde taa oralara gidecek halim yoktu.

Ben düz olması açısından yukarıda ki siyah modeli tercih ettim ama daha bir sürü model seçeneği var .





Roberto Lorenzo mağazaları yanlış hatırlamıyorsam ; Beşiktaş,Etiler,Beylikdüzü outlet park,Bodrum da ara arada trendyol vb. sitelerde de denk geliyorum bilgilerinize :) 


( görseller Roberto Lorenzo facebook sayfasındna alıntıdır.)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...