19 Haziran 2013 Çarşamba

THE BALM BAHAMA MAMA BRONZER !

Herkese günaydınlar ve güzel günler

Yavaş yavaş normal hayata dönüp beğendiğim ürünleri sizinle paylaşmaya devam ediyorum.
Bu günün konusu başlıktan anladığınız üzere ..son dönemde popüler olan The Balm markasının meşhur bronzer pudrası.

aa sen çok geride kalmışsın,biz bunu zaten biliyoruz,çokça kullanıyoruz diyenlere hak veriyorum ama ürünü bir de benim yorumlarımla dinleyin istedim :)



The balm bahamama ile tanıştığımda ne yazık ki cildimde ki bazı problemler ve anlamsız zamanlarda sıkça çıkan sivilcelerden dolayı acaba ? diyerek ürünü kullanmayı bırakmıştım.

Ben çok beyaz tenliyim ( dim ) ve ne yazık ki cildim yağlı olduğu için bu ürünü direk pudra  amaçlı değilde kontürleme tekniğinde kullanmak için almıştım .Çok doğru ve hesaplı bir seçim yaptığımı da yavaş yavaş anlamaya başladım.

Neden mi ?

İlk bahar aylarında solaryumdan faydalanarak beyaz tenimi biraz koyulttum.Bu yüzden de elimde bulunan pudraları kullanamamaya hatta zaman zaman zorda kalmadıkça hiç makyaj yapmamaya başladım ama hafif canlılık,netlik,belkide biraz daha bronzluk istediğim zamanların birinde elime birden kenarda unuttuğum bahama mama geldi ve o günden beri çantamdan bile çıkarmıyorum .

Sevdim çünkü; mat yapılı bir pudra
Sevdim çünkü; rengi görüldüğü kadar koyu değil
Sevdim çünkü; ciltle bütünleşiyor,kalıp gibi durmuyor
Sevdim çünkü; parlama yapmıyor,cildi kusturmuyor



Yukarıda ki saydığım özellikler cilt tiplerinde farklılık gösterse de ürünü uygulayış stilinizde çok önemli.
Ben XL diye tabir edilen kocaman bir pudra fırçasını ufak ufak değdirerek ve mutlaka fırçada ki fazlalılığı atarak,ürünün yüzde iyice dağıldığından emin olarak sürüyorum. Ortamın loş ışık olmamasına dikkat ediyorum çünkü loş ışıkta bronz pudralar kendini pek belli etmiyor ama dışarı çıktığınızda kendinizi arap bacıya dönmüş bir şekilde bulabiliyorsunuz aman dikkat :)



Eğer ürünü yanlışlıkla fazla uyguladıysanız temiz bir fırçayla iyice dağıtın ve çene - boyun bölgesine de özenli bir şekilde yaydığınızdan emin olun :)

Eğer bu tarz bir ürün almak istiyorsanız ve cesaret edemiyorsanız tavsiye ederim . Özel günlerde gratislerden indirimlerle daha hesaplı bir şekilde almanız mümkün bilgilerinize ;)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...