7 Haziran 2013 Cuma

VANİLYA CLUB 2013 HAZİRAN KUTUSU !

Herkese  güzel günler

Geçen hafta ve bu hafta başında hem #direngeziparkı savunmasına  destek vermek hemde , hiç bir şekilde canım bir şeyler yazmak istemediği , hatta günlük rutin işlerime devam ettiğim zaman çapulcu arkadaşlarıma ihanet ediyormuşum gibi geldiği için blogu amacından saptırarak postlar hazırlamadım.

Önümüzde ki hafta biraz daha normalleşeceğimizi düşünerek rutin yazılarıma devam etmek istedim ama şu dönemde yinede acaba ? soruları kafamda dolaşıp duruyor

Haftanın ilk olmasa bile son konusu vanilya club olsun dedim ; bu hafta içi gelen kutuyu ben pek bir beğendim.Fazla yorum yapmayım sizi görsellerle başbala bırakıyım.




















Vanilya cluba teşekkürler ..













13 yorum:

  1. geçen ay hayatımda ilk defa vanilya kutu aldım, ürünler eksik tarihi geçmiş geldi. çöpe atmak zorunda kaldım,tövbe ettim. bu ay ise 4 china glaze mi gelmiş yani? haksızlık :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç o duruma dikkat etmemiştim ama kendini tekrar eden çok fazla ürün oluyor kesin benimkilerin içinde de vardır tarihi geçmişler :( evet bu ay güzel bir kutu olmuş 4 adet china glaze herkesin gönlünü almıştır eminim

      Sil
    2. ben anında iptal ettiğim için üyeliğimi :) gönül alınması durumunu yaşamadım.

      güle güle sürüştürünn <3

      www.kontesce.com

      Sil
  2. 4 tane cg ojeyi görünce gece gece gözlerim açıldı zaten.. bir tanesi bende vardı ama olsun diğer üçü bile yeter.. :-)) bir de o LCD fondöteni çok beğendim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) aynen daha yeni bayat oje temizliği yapmıştım iyi denk geldi ..renkleride şansa güzel geldi ..fondöteni daha denemedim ama çok merak ediyorum :)

      Sil
  3. China glaze hem de 4 tane süper:) bu ay çok iyi ürünler varmış güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok şaşırtıcı oldu bu ay çok teşekkürler :)

      Sil
  4. Geçen ay vanilya üyeliği başlatsam mı derken başlatmadığıma çok pişman oldum. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç belli olmuyor ne yazık ki bazen bende kapatıyım diyorum üyeliğimi bir bakıyorum ertesi ay süper şeyler var :) Çok teşekkürler ;)

      Sil
  5. Başlığın VANİLYA CLUB 2012 HAZİRAN KUTUSU, fark etmedin sanırım ^^" Kimsede fark etmemiş ^^" Düzelt istersen 2013 diye^^

    Bu arada bende bu ayın kutusunu çok sevdim^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim valla hiç fark etmedim hemen düzelttim :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...