18 Temmuz 2013 Perşembe

#AHUATASEL #Lovewithoutacause ÇANTA KOLEKSİYONU !

Herkese güzel günler
Kaç gündür bilgisayar başında olamamanın verdiği hızımı mazur görün , bir kaç gün arka arkaya aynı günde bir kaç post yayını görebilirsiniz :)

Tatildeyken tanıtım mailini aldığım ve son zamanlarda özellikle kolye ve bilekliklerine bayıldığım Ahu Ataşel'in love without a cause  tasarımlarını çoğunuz duymuşsunuzdur hatta kendisini blog dünyasından da tanıyor olabilirsiniz :)






Hazır ateşli yaz ayları içerisindeyken denizlerden,plajlardan,güneşten ve bol bol neon renklerden ilham alan sevgili Ahu Ataşel bizler için müthiş bir çanta koleksiyonu hazırlamış.Daha tatile gitmeyen ve bavul hazırlayan veya benim her günüm tatil diyenlere bu çantalara bakmalarını tavsiye ediyorum :)

Nerede satılır derseniz ? Lidyana,1love4shop ve bijouxroomlardan bu güzel tasarımlara ulaşabilirsiniz .


















6 yorum:

  1. gercekten yaza damgasını vuracak cantalar

    YanıtlaSil
  2. içim kıpır kıpır oluyo acayip alışveriş yapasım geliyo ya böyle şeyler gördükçe:) buarada seni bloglovinden takip etmeye başladım sen de beni takip etmeyi unutma:) yeni açtım hbr vereyim dedim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamamdır canım hemen ekliyorum :)

      Sil
  3. :)))) bende de var super cok sevdım :))) hıhı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende şimdi model seçmeye çalışıyordum valla bir türlü karar veremedim :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...