3 Temmuz 2013 Çarşamba

BİR BASİC TSHİRT HİKAYESİ ; #TRUPROJECT !

Herkese güzel günler

Yaş ve cinsiyet ayrımı yapmadan hayatımızın her döneminde olan düm düz basic tshirtleri bilirsiniz.Bazıları düm düz tshirt sevmezken ben ve bana benzeyenler de ne yazık ki baskılı,alacalı,bulacalı parçalardan uzak dururlar.

Uzunca bir müddet bu duruma anlam veremeyen çevrem aynı basic tshirtlerden 2şer tane alınca şaşkın vaziyette beni izlerlerdi tabi moda danışmanları tarafından ''her şeyin üzerine bir basic tshirt giyerek çok şık olabilirsiniz'' öğütlerini duyana kadar şimdi herkesin dolabında çifter çifter aynı tshirtlerden :)

Ben son senelerde aldığım tshirtlerin neredeyse hepsinin 1 yıkamadan sonra erimesi,delinmesi ve gözle görülür şekilde aşınmasından yılmış vaziyetteyken ''Tru Project'' markasıyla karşılaştım. Fiyat karşılaştırması yaptığımda da 1 tane alırım adama gibi bir şey alırım mantığıyla da yanılmadığımı  anladım çünkü kaymak gibi müthiş hafif ve hava alan kumaşlar,sezon trendlerine uygun modeller, desensiz ana renkler , sadelik ve şıklık :)

Tabi sadece tshirt değil ; etek,elbise,tayt,şal ve beylere uygun modeller gibi parçaları da olan markanın tek mağazaları İstanbul Bebek'de ama beymen blenderlarda , bilstore mağazalarında ve tabi ki online olarak ürünleri satın almanız mümkün ;)

Not : Ürün modellerini daha iyi anlamanız için marka görsellerini paylaştım
















(görseller : tru project den alıntıdır )


2 yorum:

  1. hayat kurtarıcılar bunlar bır kolye tak cık ohh mıs

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen valla en kolay kombin edilen parça her yere uyuyor :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...