22 Temmuz 2013 Pazartesi

BLOG SATIŞI ... ! 10TL...20TL ... !

Herkese merhabalar

Alıp kullanamadığım,uymayan,değiştirme şansımı yitirdiğim veya çok büyük hevesle alıp bir şekilde kenarda beklettiğim adı 2. el ama aslında kapağını açmaktan öteye gitmediğim ürünlerimi son zamanlarda sizinle paylaşıp satışını yapıyorum malum.

Bu kadar çok talep geldiğinine hem çok şaşırdım hemde çok sevindim çünkü zorda kalmadıkça hiç bir şeyi atma huyum olmadığı için evde boş boş durmaktan başka hiç bir şeye yaramayacaklardı.

Elimde kalan ve hepsinden sadece 1 adet olan ürünleri sizinle paylaşmak istedim.

İletişim için : elidaninaskcesmesi@hotmail.com 
Detaylı bilgi ve görsellere buradan ulaşabilirsiniz 

NOT :
*Siparişlerinizi 17:00 kadar verirseniz aynı gün kargoya teslim ediyorum.
**20tl ve üzeri alımlarında kargo bedava
***Fiyatlar 10-20 tl ye sabitlenmiştir.

1-Jimmy Choo Vücut kremi ( hiç kullanılmadı ) 20TL
2-BBW Vücut spreyi ( şişede göründüğü kadar) ve kremi ( hiç kullanılmadı ) 20TL
3-Sephora kapatıcı fırçası ( 1 kere kullanıldı-yıkandı) 20TL
4-Saç tebeşiri  20TL
5-Tırnak süsü 10TL
6-Caviar manikür seti ( 1 kere kullanıldı) 10TL


7-Asos çanta ( hiç kullanılmadı) 20TL
8-Batik bluz ( hiç kullanılmadı ) S beden ( kalıbı geniş ) 20TL
9- Flormar kapatıcı seti ( 1 kere denendi ) 10TL
10 - Alessandro çatlayan oje seti - 10 TL
11 - Kryolan bronz pigment far - 20 TL
12 -Küpe - 10TL




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...