19 Temmuz 2013 Cuma

BODRUM .. ♪ ♪ BODRUM ♪ ♪ ... !

Herkese günaydınlar,güzel günler ve mutlu cumalar
Bu hafta benim için hem nasıl geçtiğini anlayamadığım hemde neden tatili hafta ortasında bitirmişim diye hayıflandığım bir hafta oldu ..

Malum geçtiğimiz hafta sonu ve bu hafta başı Bodrumdaydım ve yıllardır yapamadığım tatilin acısını çıkarmakla meşguldum.İlla gece eğlencesi,sokak sokak gezme olmasına gerek yok ben bunları yapmadan bol uyumalı,yemeli,içmeli günler geçirdim ve layıkıyla dinlendim. Döndüğümde herkes bu dinlenmenin yüzüme yansıdığını söyledi ama akşam dönüp sabah 7de iş başı yapınca 2 günde geri çökmüş olabilirim :)
( 5 gün son kürkçü dükkanına dönecek olan kızın dramı )


Ben Bodrum'da Gümüşlükte kaldım.Gideceğimi duyan ve önceden deneyimli çoğu kişi en güzel yerlerinden biridir diye beni tembihledi.Kabakçiçeği dolması,Bitez dondurması,neredeyse denizin içinde olan masalarıyla meşhur balıkçıları,pırıl pırıl manzalarıyla Bodrum yine müthişti :) Denizi hariç :)

Gidince orada  her gün için ne giydim fotoları çekeceğim dedim kendi kendime ama basiretim bağlandı sanki manzara dışında doğru dürüst hiç fotoğraf çekemedim ki bavulda ki şort,tshirt,1 elbise ve bikiniler dışında hiç bir şeyi kullanmadan geri getirdim :)


Ben fazlasıyla gözlem insanı olduğum için ve bir geçtiğim yolu bir daha unutmadığım için Bodrumla ilgili bir kaç önerim olacak gitmeyenlere veya çok iyi bilmeyenlere ..

*Eğer yazlık vs. şahsi bir yerde kalmayacaksanız otelinizin yeri çok önemli çünkü çok güzel bir otelde tercih etseniz bile çevresinde in cin top oynayabiliyor.
*Uçakla gidecekseniz havaalanı 40-65 km arasında uzaklıkta merkezlere.Uçuş firmalarının servisleri var ya da özel transfer ayarlayabilirsiniz.

TAVSİYE -
444TRANSFER - bizzat kullandığım bir şirket , şöförlerin kibarlığı,kılık kıyafeti özenli,arabalar tertemiz.Şöförler isterseniz size çevreyi bile gezdiriyor ve bilgi veriyor.Her şehirde transfer olanakları var ama bende sadece Bodrumu kullandım.

 *Bodrumda her yeri gezmek isterseniz ve minibüslerde fenalık gelir bana derseniz araba şart , gerçekten şart:)
*Restourantları çok ucuz değil , çay bahçesi görünümlü kafeleri bile pahalı ama lezzet ve porsiyon konusunda hiç bir şüpheniz olmasın.



TAVSİYE -
 Club Gümüşlük-Kadıkale Körfez balıkçısı - Gümüşlük Mimoza -Turgutreis Yat limanı ve çevresi

* Denizi bölgelerine göre farklılık gösteriyor ama genelde taşlık pek kumluk plajı yok hatta 500m farkla dalgalardan insanlar savrulurken , ilerde insanlar çarşaf gibi denize giriyorlardı.Erkek-bayan farketmeden deniz ayakkabısı alın yanınıza ya da orada marketlerde satılıyor çünkü taşlar gerçekten ayaklarınızı kesiyor.
*Yolları virajlı ve akşamları çok karanlık oluyor bu yüzden dikkatli olmanız gerekiyor.
*Hava karardığı zaman bazı restourantların kendi önlerinde ki deniz kenarlarını ,denizin içine ışıklandırma koyarak aydınlatıyor ama aslında bu tüm sahil şeridine yapılması gerek , kısacası yolların bozukluğu vs. konularda eklenince belediye biraz zayıf.
*Taksiler orada sezonluk para kazanabildiği için biraz pahalı yani taksimetre en kısa yere 6tl bile yazsa sizden 10 tl alıyorlar hiç didişmeyin :)



Şu anlık aklıma gelen belli başlı notlar bunlar.Ben arkadaşımın yazlığında kaldığım için herhangi bir otel tavsiyesinde bulunamayacağım ama otelinizi ve çevresini hatta plajını mutlaka araştırarak gidin çünkü süper gözüken yerler baya hayal kırıklığı olabiliyor.
(Tavşan adası )


Ben giderken uçakla gittim , çoğu kez havayolu kullanmama rağmen son yıllarda üstüme çöken panik ataktan dolayı baya bir endişeliydim ve atlasjeti hiç tercih etmemiştim ama artık sadece onlarla uçarım diyorum :) Rötarsız,hesaplı,rahat ucuşları ve özenli servislerinden dolayı kendilerini tebrik ediyorum . Sağdan soldan aldığım duyumlara göre de İzmir ve Bodrum a gidecekseniz mutlaka atlasjeti tercih edin diyorlar :)




Her güzel şeyin bir sonu var malum :)
Baya konuştum,yazdım sanırım ..umarım sıkılmamışsınızdır :)
See u :)



6 yorum:

  1. Layıkıyla bir tatil olmuş canım. Fotoğraflar bir harika.. Gözlemlerin can alıcı, ince noktalardan olmuş gidecekler mutlaka not etsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım valla :) Orada araştırmadan sağa sola gelen ve memnun kalmayan çok insan vardı .. umarım okuyanlara faydalı olur :)

      Sil
  2. ohhhhhhh cok nefıs bır tatıl olmus dolu dolu bıtmesı ıse her zamn kı gıbı uzucu:)..tavsıyelerın aklımda canım tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haftasonuna 2 gün kala bitmesi daha bir fena oldu :) Saol canım

      Sil
  3. Bodrum Bodrum, harika koyları serin suları ile tam bir cennet. Güzel bir tatil olmuş.

    http://thelifebyhulik.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Darısı herkesin başına diyelim o zaman çok teşekkürler :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...