30 Temmuz 2013 Salı

BU SIRALAR BEN !

Herkese günaydınlar ve güzel günler

Bu sıralar ben ne yazık ki biraz durgunum , bilgisayarın karşısına geçtiğim zaman klavyeden elini çekmeyen,twitterda esip gürleyen benin nedense bu sıralar hiç bir şey yazası yok ..İçim sıkılıyor  azıcık :(
Bu sıralar ben böyleyim ama gezmeden,tozmadan,yemeden, içmeden de uzak kalmıyorum tabi ki  :) Çoğu yaptığımı,alışverişlerimi sizinle paylaşsam da üşenip seri halde fotoğraf çekemediğim şeyleri 1 postta toplayayım dedim.Bu sıralar kısa kısa ben... :)

Malum bu sıralar zara indirimde ve stoklar suyunu çekmek üzere ya ..her gittiğim avm de zaraya uğramadan geçmiyorum ve elim boş çıkmıyorum.Son dönemlerde Zaranın aksesuarlarını özellikle kolye ve küpelerine bayılıyorum.Bu küpeçikler de zaradan ama ne yazık ki indirimde değil bilgilerinize ;)

Son zamanlarda çoğu bloggerın instagramında bu şifonyeri veya benzerini görüyorsunuzdur.Özellikle makyajla çok fazla haşır neşir olan ve malzemelerini sığdıracak yer bulamayanlar için çok kullanışlı bir ürün.
Ben öyle çok fazla makyaj malzemesi olan bir insan değilim ama parfüm,deodorant,ıvır,zıvır,aksesuar vs. aklınıza gelebilecek her şey göz önünde durdukça çıldıran annem sayesinde bu şifonyeri aldım.Zaten odamın mobilyaları aynı seriden olduğu için pek yabancılık çekmedi.

Yukarıda ki renk skalasını sizin için çektim.Online Almak isteyen olursa gerçek renkleri bizzat böyle 

Ve ışıktan yana yüzü gülmeyen odama birde lambeder aldım.Şu uzun lambayı öyle bir parçalara ayırıp kutulamışlar ki hayret valla :) 
Yukarıda ki durumlara özet . hahha :) 


Manzara 1-2 :) Bir iftar vakti sokakta ki sakinliği çekesim geldi her ne kadar bir şey anlaşılmasa da idare edin artık .


Ve taa aylar öncesinden ayarlanan sanatsal aktiviteler ..evet farkındayım daha çok var ama biz 1 hafta içerisinde acaba gitsek mi?alsak mı? kim geliyor? sorularına cevap ararken biletler suyunu çekmiş bile 
eminim güzel bir konser olacak 


Dodici kafelere yolunuz düşerse Vanilya cup söyleyin kendinize benden :) Güya rejimdeyim bide :P 

Beni instagramdan takip etmek isterseniz adileeee kullanıcı adını bulmanız yeterli :) 

The end 



2 yorum:

  1. bebişim benım de üstüme ölü toprağı serilmiş gibi..şifonyerin fiyat ortada ama lamba nekar çok hoşmuş,güle güle kullan:) ben de dün çok cici bi çanta ve cüzdan aldım, özellikle mango ve kotonunun indirimleri kaçırmamaya çalışıyorum:) normalden ucuza alınca cok iyi hissediyorum kendimi, bu ara abarttım ama:) öle işte öpüldün;) instagrama da bakayım benimki de qnyilmaz beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende güle güle kullan canım aldıklarını,yorumunu yeni gördüm nedense hiç mail falanda gelmedi , geç cevap için sorry :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...