17 Temmuz 2013 Çarşamba

CHANEL JOUES CONTRASTE ALLIK : NO : 82 REFLEX !

Herkese güzel günler

Ne zamandır kozmetik içerikli bir ürün tanıtmadığımı fark ederek bu sıralar aşk yaşadığım allığı size tanıtmak istedim.
Çoğunuz şimdiye kadar ününü fazlasıyla duymuşsunuzdur çünkü yeni bir ürün değil ama benim yeni keşfettiğim bir renk :)

Chanel'in kozmetik ürünlerinin kalitelerini oturup anlatmama gerek yok sanırım.Kişinin cilt yapısına uymama durumu başka bir konu olasa da genel olarak chanel ürünleri aldığı paranın hakkını veriyor ve özellikle doğal duruşlu pudra ve allıklarıyla beğeni toplamaya devam ediyor.

Yaz geldiği zaman istemeden arabada,yolda,parkta,bahçede değişen ten rengine güzellik katmak ve ''tatilden yeni geldim canım , yanaklarım azıcık al al oldu'' havası vermek için tazelenmeye gerek duymayan kalıcı bir allık arıyorsanız bu post tam size göre :)




-Kendinden parlak ve simli bir allık
-Mat bitirişli değil ama rahatsız eden bir parlaklığı da yok
-Başka renk tonları da var 
-No:82 reflex ; turuncu -pembe karışımlı bir renge sahip
-Her cilt tipi ve rengi rahatlıkla kullanabilir
-Şu ana kadar kullandığım allıklardan en kalıcı olanı kesinlikle uçup gitmiyor,hatta tazeleme gereği duymuyor
-Allık çok miktarda kullanılmadığı için uzunca bir müddet kullanılabilir.
-Toz yapılı bir allık olduğu için tek olumsuz yanı fazla tozutması ama nazik kullanımlarda yana dökülen fazlalıkları da fırça yardımıyla temizleyip kullanabilirsiniz.
-Kendinden fırçası var , o yüzden çantanızda rahatlıkla taşıyabilirsiniz :) 
-Ben sevil parfümerinin online satışından aldım,sorunsuz bir şekilde elime ulaştı tavsiye ederim.







2 yorum:

  1. blogunu yeni keşfettim bende bloguma beklerim sevgiler :)
    http://sekerengi.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...