12 Temmuz 2013 Cuma

DOVE HAİR THERAPY SET ; DENENDİ-SEVİLDİ-ONAYLANDI !

Herkese günaydınlar ve güzel günler

Geçen haftalarda Dove dan elime geçen yeni saç dökülmelerini önleyici setten bahsetniştim size ama biraz kullanıp öyle yorumlamak istediğimi de söylemiştim.

2 haftadır düzenli bir şekilde malum yaz olduğu içinde neredeyse her gün kullandım.Banyo gibi ortak kullanım alanında duran bu seri ailenin diğer fertlerinin de oldukça beğenisini topladı.Çünkü asıl amacından çok ilk kullanımda saçları yumuşacık yapması fazlasıyla dikkat çekti ama saç dökülmelerini önlüyor mu ? önlemiyor mu ? yine bu sorunun cevabını vermek için geçen süre kısa olsa da size gözlemlerimden bahsetmek istedim .



Ürün şampuan,saç kremi,serumlar ve maskeden oluşan bir set olduğu için öncelikle ürünleri kombin halde kullanmak bence çok önemli.Ben uygulamaları düzenli bir şekilde yaparak sonucu merakla bekledim.

İlk kullanmadan itibaren saçımda ki fark edilir yumuşaklıktan ve 2 kullanımdan sonra kafamı kaşındırmaması benim için artı özellikler oldu.


Saçlarım genelde özellikle banyo sonrası,kuruma esnasında ve dönemsel olarak döküldüğü için en çokta bu yüzden bu seriyi çok merak ettim.

Bir kaç kullanımdan sonra saç dökülmelerim de artış oldu ..evet doğru duydunuz artış oldu çünkü saç diplerimde ki ölü deriler temizlenmeye başladığı için o derilerde tutunmaya çalışan saçlar kendilerine yer bulamayarak hopp gittiler :) Endişelenmeyin bu olay 2 yıkama sonra geçiyor ve öyle bir probleminiz kalmıyor.İşte bu esnada bu serinin işe yaradığını kanıtlanmış oluyor zaten.



Ben genel olarak bu seriden çok memnun kaldım ve tavsiye ederim.
Dove ailesine tekrar teşekkürler ;)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...