18 Temmuz 2013 Perşembe

#GRATİS ALIŞVERİŞİ !

Herkese günaydınlar ve güzel günler
Son 5 gündür okuduğunuz yazılar zaman ayarında olan yazılarımdı .Geçen hafta ne olur ne olmaz diye her güne bir post olacak şekilde hazırladım hepsini ama şu an yurda ve bilgisayarımın başına geçmiş bulunmaktayım yazmak bahane ama ben en çok bilgisayarın başına geçip şöyle yayıla yayıla postlarınızı okumayı çok özledim.

Gelelim asıl konuya..Geçen hafta seyahat bahanesiyle gratise daldım yine.Aslında ben watsonscuyum ama bana en yakın şubesinin dağınıklığından,bayat ojelerinden,ilgisizliğinden bıktığım için ve the balm hatırına gratisi tercih ediyorum artık.Yine gerekli mi gereksiz mi düşünmeden bir koca torbayla çıktım bakın neler varmış ? :)

Seyahat boy şişeler,Seyahat boy hobby saç kremi,bol bol lastik toka,oje ve kasada 5tl olduğu söylenen göz makyajı çıkarma pedi ..


Diğer ürünler rutin olsa da en çok merak ettiğim ürün bu oldu ama ne yazık ki deneme fırsatı bulamadım.Biodermanın H2o sunu kullanmaya başladığımdan beri makyaj çıkarıcılarının yüzüne bakmıyorum zaten ama bazen hafif yağlı ürünler göz için daha iyi olabiliyor.Bu ürün kendinden kayısı özlü ve yağlı en kısa sürede deneyip yorumlayacağım takipte kalın :) 



Özellikle uzun saçlı bayanlar bilirler ki deniz suyu saçları keçe gibi yapar ve otellerin vs. yerlerin kremleride tabiri çaizse dandik olur ve bir işe yaramaz.Ben otelde kalmadım ama yinede yanımda koca şişe krem götürmek istemedim her ne kadar argan yağımı yanıma alsam da duş esnasında da her hangi bir yumuşatıcıya ihtiyaç duydum.Gratislerde 2 tl gibi bir fiyata bulmanız mümkün.


Ve gelelim asıl elemanlara :) Yüz yıkama jelimi,h20u,argan yağımı ve işi abartıp bbw vücut spreyimi bile buna doldurdum.Yetti de arttı bile 5 gün için :) 



Bir gratis alışverişinin daha sonuna geldik :) 
see u 




7 yorum:

  1. kuzu güle güle kullan artık goruselım dıyorum buarada her aksam sıızn orlaara bısıkletle gelıyoruz benjı ıle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım :) yaa evet görüşelim artık vallahi bende çok istiyorum :)

      Sil
  2. Güle güle kullan canım aldıklarını:)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan. Ki kullanmışın galiba. :) Seyahat boy şişeleri ben de çok seviyorum. Birinde H2O sabit olarak duruyor, bir yere gideceğim zaman direkt alıp gidiyorum. ;)
    [Bu arada yazı renginin beyaz oluşu okumayı çok çok zorlaştırıyor. Farklı bir kombinasyon denesen daha rahat okuruz güzel yazılarını. ;) ]

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) bazen arka plan rengi yavaş yükleniyor,geç gözüküyor o yüzden öyle sanılıyor :)

      Sil
  4. Dedim ama zaten düzenlemişin galiba. :) Böyle çok daha iyi olmuş, eline sağlık. :)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...