23 Temmuz 2013 Salı

#GRATİS - #BBW İNDİRİM ALIŞVERİŞİ !

Herkese mutlu mutlu günler
Dün baş ağrısından süründüğüm için bugün enerji patlamasından öleceğim :)
Geçen hafta 3 gün için 4. yılı şerefine indirime giren gratise bende ilk indirim günü özellikle the balm markasında ki 1 alana 1 bedava kampanyası için uğradım ve giderken de gayet umutluydum.

Aslında almayı net olarak düşündüğüm şey far bazıydı ama ne yazık ki bırakın far bazını 1-2 ürün dışında hiç bir şey kalmamıştı the balm markasının standında.
Gratis içinde ki pamuk,ıvır,zıvır alışverişlerimi de geçen hafta tatile gitmeden önce yaptığım için sadece çokça övülen 2 ürünü poşetime attım,onları da stok bölümünde şansa bulabildim :)


Time balm concealer ve the balm face primer base visage 

*Göz altıma erborian bb göz altı kremi kullanıyorum çokta memnunum ama bazen daha kapatıcı bir ürün olsun istiyorum elimin altında,madem bedavası var bir deneyim dedim ve şimdilik memnunum ilerleyen zamanlarda detaylı yazı yazacağım her 2 ürün içinde .

*Diğer pembe kutu ise makyaj altına hatta parlayan yerlere makyaj üzerine bile kullanılabilen bir baz.Her baz gibi slikon yapıda ama kesinlikle rahatsız etmiyor,varlığı hissedilmiyor.Kokusundan ilk anda rahatsız olanlar varmış ama ben hiç bir koku almadım.Çok memnun kaldım tavsiye ederim 


Ve bbw ye uğramadan geçmek olmaz dedim :)  İndirimleri 3 ürün şu kadar vs. şeklinde devam ediyor .Ben bir tane fotoğraflamayı unuttuğum çanta boy vanilyalı bir vücut spreyi aldım.Aslında aklımda başka bir şey yokken bu sabunlarla kendimi kasada buldum.
Kokuları müthiş ve çok kalıcı özellikle armutlu ve böğürtlenliyi tavsiye ederim.Sürekli gerekli gereksiz ellerinizi yıkamak istiyorsunuz. İçlerinde tanecikler var yani azcık da peeling özellikli.Daha bir sürü seçeneği vardı ama benim tercihim bunlar oldu .Şu an indirim dahilinde 3 tanesi 19 tl kaçırmayın derim :) 




8 yorum:

  1. ne cici seçimler bunlar böylee :)
    concealer bende almıştım 2-3 aydır kullanıyorum
    seviceğinden eminim.
    Hepsini güle güle kullan arkdşım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım şimdilik memnun kaldım hepsinden :)

      Sil
  2. keşke bursada da gratis olsa ne çok alacağım var :)tek başıma tüm mağazayı alabilirim:) ürünlerini güle güle kullan kıskandım azcık:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Valla bende o amaçla gittim ama hiç birşey bırakmamışlar ..burdan gratis yetkililerine seslenelim Bursa ya gratis açsınlar :)

      Sil
  3. time balmdan çok memnun kalacaksın güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa sevindim olumlu tepkilere çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Güle güle kullan kuzum aldiklarini

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...