24 Temmuz 2013 Çarşamba

#LANCOME HYPNOSE DRAMA MASCARA by #ALBERELBAZ !


Herkese günaydınlar ve güzel günler 
Ne zamandır bloglarda ve sosyal medya ağlarında Lancome markasının Alber Elbaz la yaptığı iş birliğini duyuyorsunuzdur.
Gözleri ön planda tutan bu koleksiyon özellikle bitse bile hatıra olarak saklamaya değecek ambalajlarıyla oldukça beğeni topladı.Lancome aileside bizleri unutmayarak aşağıda gördüğünüz bu güzel maskarayı göndermiş.Kendilerine çok teşekkür ederek biraz ürün içeriğinden bahsetmek istiyorum.
Bu koleksiyonda ki maskaralar Lancome Hypnose serisinin maskaraları yani içerikten çok ambalaj değişikliği var sadece.Ben 4 seçenek içinde şu zamana kadar sadece -drama-yı kullanmadığım için onu tercih ettim.

Lancomeun maskaralarının yapısını hep çok sevmişimdir.Kişisek tercihlere göre seçenekleri olması da her zaman olumlu bir taraf olmuştur benim için ama ..dramayı kullandıktan sonra hayatımın bundan sonra ki kalan günlerinde kullanacağım maskarayı bulmuş olabilirim :) Ben yapı,sürüm,fırça vs. olarak çok beğendim.Burada bir fotoğrafım var , gözümde de bu ürün var ama ne yaptımsa yakın,uzak vs. verdiği hacmi ve uzunluğu çekemedim .


Kolay çıkabilen,gözde hissedilmeyen ,kirpikleri ayıran ama tel tel görüntü vermeyen,topaklandırmayan,bir müddet sonra batma hissi vermeyen,akmayan vs. özelliklerde bir ürün arıyorsanız Hypnose dramayı tavsiye ederim.Diğer seçenekleri de kendi alanlarında iyiler alırken karıştırmamaya dikkat edin ambalajlar birbirine benziyor :) 

Teşekkürler Lancome&Loreal 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...