29 Temmuz 2013 Pazartesi

MAKYAJ TEMİZLEME RUTİNİ #H2O - #UNİ GÖZ PEDİ !

Herkese günaydınlar,güzel günler ve iyi haftalar

Son zamanlarda tüm blogger arkadaşlarımız makyaj rutinim,cilt bakım rutinim vs. gibi günlük sıkça kullandığı ve yanından ayıramadığı ürünlerden bahsetmiş yazılarında.

Bende bugün senelerce detaylı bir şekilde yaptığım ama son zamanlarda 2 ürüne indirip,eve geç geldiğim zamanlarda uykulu gözlerle bir önce yatağıma kavuşma süresini minimuma indiren makyaj temizleme konusunda başka hiç bir yan ürüne ihtiyaç duymayacağınız 2 üründen yani Makyaj temizleme rutinimden bahsedeceğim size :)


*Bioderma Sensibio h2o su
*Uni kayısı özlü göz pedleri

Yukarıda ki 2 ürün ''aman ne kadar etkili olabilir ki canım,sonra alırım''diye uzunca bir müddet ertelediğim ama sonunda alıp bağımlısı olduğum ürünlerdir.

H20 suyu oturup uzun uzun anlatmayacağım ama yinede bir ihtimal bilmeyenler için kısa bir özet geçeyim.
H20 ; saf ve doğal minerallerden oluşan bir su , makyaj temizleme suyu olarak geçse de cildi ferahlatmaya ya da tonik olarak bakım yapmaya da yarıyor.
Ben tüm makyajımı hatta göz makyajımı da çıkarıyorum onunla içiniz rahat olabilir hiç bir problem olmuyor,yanmıyor sadece yağlı bir su olmadığıı için sulu pamuğu birazcık gözlerinizin üstünde bekletip makyajınızı yumuşatmanız gerekiyor.
Tek bir ped pamukla tüm makyajımı çıkarıyor yüz,göz dahil :) 
Tüm makyajımı başka ürün kullanmaksınız H2o yla silerken gratisin indirim döneminde belirli alışveriş tutarı üzerine yukarıda ki ürünün 5 tl kampanyasından bahsedilince deneyim diye aldım.
Aslında pek ümitli değildim içinde ki pamuklar kurur falan diye ama  ama beni yanılttı :) 
Normalde eve gel,pamuk bul,göz yağını damlat,yağı fazla kaçırıp 15 dk. buğulu gör falan beni baya bunaltıyordu bu durum :) 

*Uni göz pedi incecik pamuklardan oluşuyor ve kendinden losyonlu -kayısı özlü.
 *1 adet pedle bazen 2 gözü çıkarabiliyorum ama garanti olsun diye her 2 göz 1er tane yetiyor.
*Gözleri vıcık cıvık yapmıyor,rahatsız etmiyor,ister istemez göz çevreme de geliyor silerken ama hiç bir alerjik problemle karşılaşmadım.
*Kaş kalemiyle kaşlarımı doldurduğum-boyadığım zaman onları çıkarmak içinde aynı pedi kullanıyorum ,kalıntısız çıkarıyor hatta içinde ki yağdan dolayı sanıırım kaşlarım birazcık beslenip uzadı ( küsen kaş sendromu yaşıyorum da :( ) 
*Sabah kalktığımda kirpiklerim yumuşacık ipek gibi oluyor.

Ben çok memnun kaldım özellikle geç saatlere kadar çalışan ve kurumsal bir şirkette pür makyaj gezmek zorunda kalıp akşam kendini eve nasıl attığını bilmeyenlere tavsiye ederim.
Pratik oluşu tercih sebebi :) 
Kutunun içinde kaç tane var hatırlamıyorum ama gördüğünüz kutlu ağzına kadar dolu .


2 yorum:

  1. ya onu bır ben kulklanmadım galıba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullan valla canım hem çok pratik oluyor hemde ek seferde kalıp makyajı bile çıkarıyor :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...