22 Temmuz 2013 Pazartesi

#MALUWILZ CAMOUFLAGE STİCK ..DİLARA BEAUTY !

Herkese iyi haftalar güzel günler

Geçen hafta en sevdiğim makyaj bloglarından Makyaj Günlüğü blogun videolarını seyrederken.Göz içine çekilen krem rengi  bir kalem dikkatimi çekti ki eminim sizde farketmişsinizdir.Daha önce duymadığım ama sanki bir yerlerden tanıdık gelen markanın kalemi aslında kamuflaj stick diye geçiyor.

Makyaj günlüğünün sevgili sahibesi Hacer Hanım bu ürünü İzmir'de bir parfümeriden tesadüfen aldığını söylemişti.Bende makyaj sonunda ki hoş görüntüden etkilenerek bu kalemi araştırmaya başladım.



Alman bir firma olan Malu Wilz 'in ne yazık ki satış yerlerini bulamadım.Belki çoğu kez yanından geçmişizdir ama internet üzerinde kayda geçmiş herhangi bir satış yeri ismi yok.







Biraz daha araştırdıktan sonra Dilara Beauty diye bir site dikkatimi çekti Artdeco ve Malu Wilz ürünlerini satan bu site görünüşte çoğunuza güvensiz gelse de ben yine kendimi kobay olarak kullanarak siparişimi verdim.

Normalde 30tl olan bu kalem şu an sitede indirimde ve 15 tl ayrıca kargo ücretsiz.
Siparişimi verdim,ertesi gün bilgi bölümünde hiç bir kımıltı yok diyordum ki kargonun geldiğini öğrendim yani 24 saat bile dolmadan minik hediyeleriyle siparişim elimdeydi.

İki ürününde gözde duruşu aşağıda ki gibi :) Açık renk ürünler olduğu için anlamanız biraz güç olabilir ama idare edelim artık :)


Anna Laudel iç ve dış. tic adıyla teslim aldığım kargom,hasarsız,özenli bir şekilde paketlenmiş cici bir kutuyla geldi.

Eğer sizde benim gibi beğendiğiniz ürünlerin benzerini değilde illa ne yapıp edip aynısını bulmak için didinenlerdenseniz,bu siteden ürünü alabilirsiniz :)
Sevgiler ..






4 yorum:

  1. İlk resimlerde aklıma Art Deco gelmişti.Kalitesi de benzer görünüyor.Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı üretici sanırım 2 markanın da ..Çok saol canım :)

      Sil
  2. e sür de görelim nasıl bi etki bırakıyor merak ettim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin için foto koydum canım :) Ten rengi olduğu için gözümün içinde az çok belli oluyor :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...