15 Temmuz 2013 Pazartesi

NE GİYDİM ? PANTOLON-TSHİRT-BABET !

Herkese güzel günler ve iyi haftalar

Ben şu an Bodrum semalarındayım. Senelerce gitmediğim tatilin,ayağımı sokmadığım her hangi bir su birikintisinin tadını çıkarmakla meşgulüm.

Ramazana denk gelmesi benim içinde iyi olmadı ama başka şansım yoktu ne yazık ki . Bu haftada gidemeseydim eve şişme havuz alıyordum vallahi :P

Umarım sizde bu sene tatilinizi layıkıyla yapar,güzel haberlerle,sağlıklı bir şekilde,sevdiklerinize olursunuz.Nereden girdim bu konuya bende anlamadım vallahi :) Bu hafta yorumlarınıza,maillerinize vs. geç cevaplar verirsem veya hiç cevap veremezsem kusura bakmayın bir kaç gün sonra aranızda olacağım ;)

Bugünün ne giydim ? postu akşam 10da uykudan uyandırılıp hadi dışarı çıkıyoruzun şokuyla giyilmiş sade ama rahat bir kombin tavsiye ederim :)


Babetlerden yana şu ana kadar hiç sansım gülmemiştir hele zaranın bırakın babetlerini düz ayakkabıları bile ayaklarımı parçalamıştır ama bu babetlerle tarih yazılıyor :) İnanılmaz rahatlar indirim zamanı görürseniz kaçırmayın derim :) 

Tshirt : Tru
Pantolon : Mango
Ayakkabı : Zara
Çanta : Bershka

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...