25 Temmuz 2013 Perşembe

NE GİYDİM ? PUANTİYELİ PANTOLON !

Herkese günaydınlar

Geçen senenin puantiye modasını hatırlarsız. Hayatımıza o kadar puantiyeli şeyler soktuk ki bu yaz hiç birinin yüzüne bakmadığımı hatırladım.Özellikle puantiyeli pantolonları dikkatli bakarsanız hala her mağazada görmeniz mümkün ama bana azıcık sıkıntı bastı açıkçası çünkü ben puantiyeli şeyleri düz ve sade renk tshirtler dışında hiç bir şeyle kullanamıyorum,hiç bir şeye yakıştıramıyorum o yüzden pek orjinal gelmiyorlar.

Puantiye yi bu kadar taşa tuttuktan sonra ne giymişim?bir bakalım :))))
Acil çıkmam gereken bir günde elime ilk gelenler :)
Bingo Puantiye :)




Pantolon : Batik
Tshirt : Terkos Pasajı
Çanta : Ck   - Ayakkanı : Toms
Bileklikler : Lidyana - Borum Gümüşlük
Asansör : hahaha :) 





6 yorum:

  1. kuzum ya sen b.duzu yada beykenntte nerde oturuyon ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım beykentte Vistalarda :)

      Sil
    2. :) aksam oraya bısıklet surmeye gelıyoıruz

      Sil
    3. Bu sıralar iftarlardan pek evde oturmuyorum ama en kısa zamanda görüşelim valla :) ben görürsem sizi zaten bisikletin önüne atlarım :)

      Sil
  2. resimler çok karanlım çıkmış canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki asansör olduğu için birazcık öyle çıkmış ..

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...