11 Temmuz 2013 Perşembe

NE GİYDİM ? #STRADİVARİUS PEMBE PANTOLON !

Herkese güzel günler

Ben yarın Bodrum yolcusuyum inşallah
5-6 gün aranızda olamayacağım , İnstagramdan ( kullanıcı adım:  adileeee )  ve twitterdan beni takip edebilirsiniz ama telefondan zor olduğu için bloglarla pek haşır neşir olamayacağım :)

Kapanış postunu da ne giydim ? bölümüyle yapmak istedim.Geçen seneden beri aradığım ama bir türlü tonunu tutturamadığım pembe pantolonu sonunda stradivarius dan buldum. Aklınıza gelecek her rengi var , kalıpları biraz dar ama kesinlikle bollanma kısaca patatese bağlama durumu olmuyor tavsiye ederim :)


Pantolon : stradivarius
Gömlek : vero moda
Sandalet : Aldo
Çanta : Zara 



3 yorum:

  1. vuuu git mis gibi tatil ya, pembenin her türünü asıl Bodrum'da gör:)))

    YanıtlaSil
  2. sandaletlerine baıldım canım senin o güzelim ayaklarında nefis gözüküyorlar

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...