2 Temmuz 2013 Salı

NE GİYDİM ? #STYLEBUTİK MAXİ ELBİSE !

Herkese güzel günler

Bu haftanın ne giydim ? postu taze taze geliyor çünkü bugün gerçekten birazdan aşağıda göreceğiniz kombini giydim yani bir gün önce veya geçtiğimiz hafta sonu değil :)

Malum son 2 senedir maxi elbise furyası var , genelde atlet tarzı elbiseleri rahatça bulsak da ne yazık ki işe gelirken giyemiyorum.Bu yüzden uzunca bir müddet yarım kollu elbise aradım ve sonunda style butikte buldum,penye olması da en güzel yanı oldu :)



Makyaj çantam ve aslan yelesi saçlarımda  size poz vermek istedi kıramadım :) 



Elbise : Stylebutik
Çanta : Zara
Sandalet : Aldo
Bileklikler : Lidyana
Makyaj çantası : Sevil parfümeri

see u :) 




6 yorum:

  1. efil efil ne güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım valla :) çok saol

      Sil
  2. tam yazlık benim tarzım ayrıca çok yakışmış sana canım gerçekten püfür püfür sandaletlerinide çok beğendim oda yakışmış güzelim ayaklarında parlıyorlar çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumların için :)

      Sil
  3. ımm sandaletlere bayıldım..elbısenın renkı ıse 10 numaaarraaaaaaa

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...