8 Temmuz 2013 Pazartesi

NE GİYDİM ? #ZARA BEYAZ ELBİSE !

Herkese günaydınlar ve iyi haftalar

  
Bu haftadan sonra önümüzde ki 1 hafta aranızda olamayacağım çünkü yıllardan sonra ''tatil''adı altında her ne kadar ramazan ayına denk gelse de İstanbul'dan Bodruma kaçıyorum.

Zaman ayarına post hazırlar mıyım ?  şu an kestiremiyorum ama döndükten sonra kaldığım yerden devam edeceğime emin olabilirsiniz :) 

Bugün ne giydim ? postuyla haftanın açılışını yapayım dedim ;) hadi buyurun 






Elbise : Zara ( geçen sene )
Ayakkabı : Bershka 

11 yorum:

  1. elbisen da ayakkabıların da cok ciciiiii:) geri döndüm elidam, buarada yorumunu yayınladım ama kayboldu:S
    tekrar yazsan da görsek güzel yorumunu:((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım benim tekrar hoşgeldin :) Valla uzun uzun bir hoşgeldin mesajı yazmıştım , hayatta aynı cümleleri bir araya getiremem hehehe :)

      Sil
    2. ya sen benim ilk tatil yazıma yorum yapmışın,buldum:) ikinciyi de oku:)

      Sil
  2. beyazı severım sanada yakıssmız canım...sonraaaa tatılın her seyı guzeldır mıs gıbı dınlen taıdnı cıkar ve bence telı elıne alma ohh en guzelı :) sevgıler

    YanıtlaSil
  3. Yine çok yakışmış canım :) Şimdiden iyi tatillerr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım :)

      Sil
  4. elbisen harika olmuş canım üzerine fıstık gibi gözüküyorsun saçların bence böyle daha güzel ayakkabıların için ise fıstık gibi duruyorlar senin güzelim ayaklarında harikasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumun için çok saol ..

      Sil
  5. bu kesim elbise vücuduna inanılmaz yakışmış! bol bol bu tarz şeyler al bence. çok çekici gözüküyorsun gerçekten :) ben de A formda elbise arıyorum bayadır.

    ojeleri seviyorsan bloguma da beklerim
    www.ojeler.blogspot.com
    sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için :) Bu elbiseyi bende tesadüf bulmuştum kumaşı da biraz değişik o yüzden fazlalıkları da gizliyor :) A formda elbise her yerde istenilen gibi olmuyor ne yazık ki ama bol seçenekli yerler bulursam mutlaka haber veririm :) Ojeleri sevmez miyim ? :P hemen geliyorum

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...