26 Temmuz 2013 Cuma

#THEBALM TİME BALM KAPATICI !

Herkese günaydın ve mutlu cumalar

Haftanın bazılarına göre son iş günü olan cuma'ya her ne kadar yarın da çalıştığımız için sevinemesemde yinede bu akşam mesai bitirip dolu dolu 2 gün hafta sonu tatili yapanlara başarılar diliyorum :) Neden böyle bir giriş yaptım bilmiyorum ama bugünün ve haftanın son konusu geçen hafta ki meşhur gratis the balm indirimde 1 alana 1 bedava kampanyasının bedavası ''Time Balm'' kapatıcı.

Ben şu zamana kadar öyle randımanlı bir kapatıcı kullanmadım çünkü morluk,şişlik gibi problemlerim şükür ki yok ama zaman geçtikçe makyajda ki nokta atışının kapatma ve aydınlatma olduğunu fark ederek,ürün arayışlarını sürdürdüm ama öyle aman aman müthiş diye size öveceğim şeyler kullanmadım ( kapatma adına ) ama kış aylarından beri hem nemlendiren,hem güneşten koruyan,hem azcık renk veren Erborian göz altı bb kremini kullanıyorum tavsiye ederim. Yazısı için tık tık




Gratis indirimi sırasında aslında istediğim göz bazını bulamayınca,zaten ürün stoklarıda tükendiği için satış görevlisinin çok seveceksiniz dediği time balm kapatıcıyı aldım.Gelelim genel özelliklerine ve bende ki etkilerine :)

*Ambalaj olarak baya küçük ama her zaman yanımızda taşımak için ideal bir ürün.
*Yanlış görmediysem renk seçenekleri bol ama tonlar birazcık birbirine yakın.Seçerken 3-4 ton arasında kaldım.
*Kremsi bir yapıda
*Nemlendirmesi süper
*İçinde minik bir süngeri var bu yüzden kolay sürülüyor.
*İlk sürdüğümde yapısı sert mi acaba dedim ama gayet yumuşak
*Kapatıcılığı bence orta derecede yani hafif morluklara sahip olanlar veya sadecece kapatıcım olsun diyenlere tavsiye ederim.(Ben kolumda ki damarları baz alarak denedim,tam kapatmadı)
*Göz altımda her hangi bir topaklanma,yağlanma vs. olmadı.
*Kalıcılığı gayet iyi ,tazelenme ihtiyacı duymuyorum.
*Bitirişi yapısı gibi kremsi , pudralaşmıyor.




 Problemsiz göz altlarınız varsa ve hesaplı bir ürün arıyorsanız mutlaka tavsiye ederim :)




2 yorum:

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...