5 Temmuz 2013 Cuma

VANİLYA CLUB 2013 TEMMUZ KUTUSU !

Herkese günaydınlar ve mutlu cumalar

Yine bir ay başı ve yine bir vanilya club kutusuyla karşınızdayım.
Artık oturup uzun uzun kutunun rengini,modelini tarif etmiyorum sizi sıkmamak için :)

Bu ayın kutusunu eminim çoğu kişi içindeki ürünleri beğense bile biraz boş bulabilir.
Açmadan önce yaz ortasında olduğumuz için,içinden bir adet güneş koruyucu faktörlü krem çıkmazsa ayıp dedim ama küçük boy bile olsa çıktı o yüzden kendilerini tebrik ediyorum :)
Büyük boy bir güneş kremi ve minicik tester ürünler eminim herkesi dahada memnun ederdi neyse
lafı daha fazla uzatmadan sizi görsellerle baş başa bırakıyorum :)


Aloha-Güneş kremi - 30 spf -
Son zamanlarda bu markayı duymuştum ama ürünleri hakkında her hangi bir bilgim yok en kısa zamanda mutlaka kullanacağım .



Dolci Baci- Lip balm 
Kutuyu ilk açtığımda bir paket kuru meyve koymuşlar dediğim ürün oldu.Karışık meyvelerden oluşan bir lip balm ..inanılmaz yumuşak ve yeme yapısından dolayı yeme hissi uyandıran bir ürün ..içeriği ve tarihçesi hakkında bir bilgim yok pek açıklama yapmamışlar .


Mavala ayak bakım kremi 



Ann Yvette toz inci maskesi
İlginç bir maske 
Yumurtayla karıştırılarak hazırlanıyor,baya etkili olduğu söyleniyor.İlk fırsatta deneyeceğim ürünlerin başında



ve meşhur loccıtane el kremi ...bu markanın özellikle el kremlerini çok seviyorum çünkü vıcık vıcık ve yağlı bir his bırakmıyor ellerimde hemen emiliyor.Tavsiye ederim 

Bir sonraki kutuda görüşmek üzere ;) 


4 yorum:

  1. takipçinizim ama belirtmek isterim ki, -ki eklerini yazmada sıkıntınız var. "içinde ki" değil "içindeki " olacak. "sonra ki" değil "sonraki". -ki eki bağlaç olduğu zaman ayrı yazılır. lütfen biraz daha dikkat edin ve özen gösterin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyarınız için teşekkürler , belirttiğiniz düzeltmeler yapıldı .

      Sil
  2. :)))) vanılya kutu yıne asmıs yanı kendını oylemı :) bazen cok daha seker seyler oluyor bılyıorum :) uye deılım ama merak edıyorum ne komık :)) sevgıler canım gule gule kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Bazen bende iptal ettireyim diyorum merakıma yenik düşüyorum sonra,her ay sanki birinden hediye gelmiş gibi oluyor eğlenceli tavsiye ederim canım :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...