19 Temmuz 2013 Cuma

YÜZDE Kİ LEKELER İÇİN TAVSİYE-BİLGİLENDİRME VS. !

Herkese tekrar merhabalar

Özellikle dünden beri araştırma içinde olduğum bir konu hakkında sizin fikirlerinizi almak istedim.
Bu sıralar daha doğrusu yaz başından beri normalde duştan sonra bile sıcaktan çıkan çillerim ve çillerimin vermiş olduğu koyu lekeleri her ne kadar seviyorum onları desemde 3-5 kişinin senin cildin baya leke oldu demesiyle canımı sıkmaya başladı.
Hiç bir zaman kusursuz,porselen bir cildim olmadı ama yinede , dışarıdan aldığım tepkilerden etkilenmemek mümkün değil.

Nemlendiricimin ve yıkama jeliminde bitmesiyle kısa bir süre içerisinde cilt bakım ürünleri alışverişi yapayım dedim.Dün bilgisayarın başında clinique online satışından 3-5 şey alacakken biraz daha araştırayım dedim.Clinique ürünlerini ilk tercih etme sebebim eskiden bolca kullanmam ve gerçekten memnun kalmam yıkama jeli ve nemlendirici için tercihim bu marka olsa da Koyu leke kremi-serumu için sizden fikir almak istiyorum.


Yukarıda ve aşağıda görmüş olduğunuz 2 ürün için yorumlar oldukça olumlu.Clinique markasını hepiniz bilseniz bile Perricone md markasını duymayanlarınız olabilir.Ben aylar önce vanilya club kutusundan çıkan yıkama jeline bayılmıştım .
Bu iki üründe Koyu leke serumu ve düzenli kullanımda baya bir vaatleri var.ikisi de öyle aman aman ucuz değil clinique 3 farklı boy ve fiyatta satışa sunulsa da en küçük boyunun sabah - akşam sürüldüğü için4 haftada bittiği söyleniyor.Diğer ürün ise sadece akşamları kullanıyor ve kullananlar sabah kalktıkları ilk gün bile baya faklılıklar olduğunu söylüyor.peki siz bu konuda neler düşünüyorsunuz ve bana tavsiye edebileceğiniz başka etkili markalar var mı ? illa serum olarak değil krem veya losyon da olabilir ? 
Şimdiden hepinize teşekkürler 



2 yorum:

  1. Yanlış hatırlamıyorsam makyaj günlüğüm de clinique kullanıyordu ve çok memnundu canım :)

    Onun dışında ben de bir kaç tester ürün kullandım Bioderma White Objective i tavsiye ederim, bir kaç tester tüpü ile bile etki gördüm çünkü... Ha bu arada Natur Life Whiting Plus Tonic i hiç ama hiç tavsiye etmiyorum onu da belirteyim :)

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende makyaj günlüğünün videolarında gördüm clinique ordan aklıma geldi :) Bioderma ürünleride güzel oluyor daha sağlık amaçlı geliyor o marka tercih edebilirim aslında ..Çok teşekkür ederim canım :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...