13 Ağustos 2013 Salı

2013-14 ZARA SONBAHAR/ KIŞ DOSYASI - KABANLAR !

Herkese günaydınlar ve güzel günler
Bayramdan sonra üzerime çöken ağırlığı bu gün birazcık kışkışlayarak kaldığım yerden devam etmek istiyorum.

Yaklaşık 2 haftadır , uzun zamandır devam eden indirim vitrinlerinin yerini sonbahar-kış sezonu ürünleri almaya başladı.Kısa botlar,deri taytlar,siyah uzun tshirtler,bol salaş kazaklar vs. gibi parçalara bakılırsa bu kış biraz rock chic geçecek gibi .Benden yana bir şikayet yok abartılmadığı sürece ben bu akımdan gayet memnunum ama zımbalar ne olur geri dönmesin :)

Yavaş yavaş sezon açılmaya başladığı anda bu sıcaklarda deneyip almak işime gelmese de gözüme çarpan ilk parçalar zara kabanlar oldu ve en beğendiklerimi sizinle paylaşmak istedim. 150 - 300 tl arası değişen fiyatlarla satışta olan kabanlar ne yazık ki kış ortasından önce indirime girmez ki indirimde kesin olarak satışta olacağı da garanti olmuyor.


Sonbaharın vazgeçilmez parçası ; trenchcoatlar 
Geçen sene hiç bir yerde siyah trenchcoat bulamamam ne kadar ilginç di mi ? 
Eğer kaliteli bir kumaşı yoksa ne yazık ki siyahlar 1 sene sonra griye dönmeye başlıyor.Tabi benim için uzunlukta önemli yukarıda ve aşağıda gördüğünüz boy ideal bir boy çünkü selvi boyunuz yoksa diz hizasında ki trencoatlar bizi olduğumuzdan daha kilolu ve basık gösteriyor ya da sürekli topukluyla gezmemiz gerekiyor.


Sportif,şık kısa montlar 
Mont,kaban dedin mi uzun olur diye düşünürsün ama daha sportif kombinlerde kullanmak için kısa ve rahat montlara ihtiyaç duyabiliyoruz.Bu üç model bende şişkinlik ve boy olarak ideal özellikle 3.yü çok beğendim.




2 sezondur yakasız,yuvarlak ya da v yaka düz renk çeket formunda ki kabanlar çok gözde.Aslında genel olarak açık renklerini çok şık bulsam da kışın açık renk cesaretini gösterenlerden değilim.


Yukarı da ki ve aşağı da ki 2 model bu sezon favorim oldular.Ekim de bu kıza doğum günün de ne alalım diyen aile eşrafına sesleniyorum.Valla bu ikisi beni olursa pek mesut olurum siz şimdiden alın valla ben poşetlere bakmam :) 






ve tabi parkalar ...ben geçen sene yine zaradan kamuflaj desenli bir parka almıştım ama dolabında 2 tshirt dışında hiç lacivert birşeyi olmayan birine 1 lacivet parkada alınabilir bence :) 


Yeni modellerle,başka markalarla ve diğer parçalarla kış dosyaları devam edecek takipte kalın :) 



4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Aynen canım yine dönüp dolaşıp onu alırım ben :)

      Sil
  2. gozlerımı kapattım ve bu psta bakmadım :)) yaz bıtmesın banane:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) valla benimde moralim bozuldu şu an

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...