14 Ağustos 2013 Çarşamba

AKSESUAR ALIŞVERİŞİ #ZARA #FOREVERNEW !

Herkese güzel günler

Son zamanlarda yaptığım alışverişlerde veya mağaza turlarında genelde elimin düz tshirt ve aksesuarlara gittiğini farkettim özellikle büyük kolyeler ve küpeler yazdan sonra geçireceğimiz ve ne giyeceğiz ?  diye delirdiğimiz ara mevsimlerde ki kurtarıcılarımız olacak. Düm düz tek renk giyinip boynunuza takacağınız renkli kocaman bir kolye eminim sizi,bizi çok şık gösterecektir.Bu minik bilgilendirmeden sonra bu sefer benim kolyem pek günlük olmasa da sizinle paylaşmak istedim.

Yine bir sallan silkelen avm turunda hem ilerleyen günlerde ki düğünler için hemde mağazaya girer girmez Bülent Ersoy mücevheratları parlaklığında gözümü aldıkları için  ilk parçalar forever new den :)


Önünüzde gideceğiniz düğün,nişan vb. şıklık gerektiren bir organizasyon varsa çanta ve aksesuar konusunda şu sıralar tek geçtiğim mağaza olan forever new i tavsiye ediyorum.Çoğu avmde olmadığını bildiğimden online alışveriş sistemlerininde olduğunu belirtiyorum :) 



Bu sene parmaklarda bolca gördüğümüz ve her yerde satılıyor diye bildiğimiz bu yüzükleri ben ne yazık ki bir türlü bulamamıştım.Ya kalmamıştı ya da bana denk gelmemişti ama sonunda zarada istediğim renk ve modelleri buldum.
Amaç parmaklarımızın yarısında bırakmak olduğu için beden önemli olmasa da zarada S ve M olarak satılan yüzüklerin zara görevlisinden standart olduğu öğrendim ama pek emin olamadım çünkü o küçücük yüzükler benim dolma parmaklarıma oldu :) En kalın olanı dışında hepsi tüm parmaklarıma tam olarak giriyor :) 
Başka yerlerde daha ucuza bulunur muhtemelen ama zara fiyatı 25tl 


Mutlu günler 
Takipte kalın :) 




6 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Forever newi mi ? :) Ya normalde pek benim tarzımda değil ama son zamanlarda hoşuma gidiyor

      Sil
  2. kolye muhteşem.. Güzel günlerde kullan!!

    YanıtlaSil
  3. kolye muhteşem o düz yüzüklere ben de bayılıyorum
    Hmlerden ckmaz oldum onları alabilmek ıcın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Ya hnm de baktım göremedim :( benzer yüzükler vardı bedensiz her parmağa olur dediler sıkıştı zor çıkardım :)))

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...