22 Ağustos 2013 Perşembe

DUDAK ÜRÜNLERİ : LİP STİCK's - LİP PEN's !

Herkese günaydınlar ve güzel günler

Sabah sabah bilgisayarın başına geçmiş,kendime yine kozmetik alanında parfüm gibi bir şeyler bakarken.
( evet parfüm arıyorum,tavsiyelerinizi beklerim ) Diorun da furyaya katıldığı lip sticklerini gördüm aslında bazıları lip stick dese de ambalajları bakımından lip pen yani dudak kalemi daha uygun oluyor bence.Tombul dudak kalemleri :)

Clinique,loreal,dior,neutrogena ,max factor( ülkemizde var mı emin değilim ) ve tabi ki nars bu alanda ki en popüler markalardan.


Renk seçenekleri bol olan ve önceliği renk vermek değilde dudağı besleyip,bakım yapma amaçlı bu stickler çok beğeni toplayınca formüllerini yenileyerek renk pigmetlerini arttırdı.Ben ilk olarak clinique cubby sticklerle tanıştım. bakınızz ama kısa bir süre sonra tüm markalar da konuya dahil oldu.

Çantada taşıması kolay,hemen bitmeyen,özellikle kışları kuru dudaklar için ayrı bir balm taşımayı gerektirmeyen  bu ürünlerden marka gözetmeksizin edinmenizi tavsiye ederim.Yukarı da saydığım markalardan sanırım sadece narsın ürünleri diğerlerine göre mat yapıda daha kısmet olup kullanamasam da önümüzde ki günler için wish listime eklemiş bulunmaktayım tabi renk seçebilirsem.













10 yorum:

  1. ben de bu tombik kalemleri daha çok seviyorum. Uygulaması da kolay oluyor hem :)

    Bu arada parfüm için ck eternity aqua yı tavsiye ederim bu havalar için tam bir yaz kokusu, hafif tazecik.. Tüm parfümlerimi kaldırdım onu aldığımdan beri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok saol dediğin parfüme mutlaka bakacağım,hele bide kalıcıysa tadından yenmez :))

      Sil
  2. keşke neutrogenanınkiler de gelse buraya da baksak güzel renkler var gibi onda da..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok merak ettim ..diğerlerinden de daha hesaplı olur diye düşünüyorum :)

      Sil
  3. çok şirinler ama sürmesi daha zor omaz mı yahu? denemek lazım tabi buarada naptın elbiseyi, aldın mı;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım bunların sürülmesi çok kolay , kalem traş derdide yok alttan çevirmeli çoğu ondan dolayı pratik oluyorlar :) valla o elbiseyi kaçırmadan aldım ama kargo bu ay sonuymuş çok saol canım bekleyeceğim artık :)

      Sil
    2. :) ben de kargo bekliyorum gözlerim yollarda kaldı:)

      Sil
    3. Bazen teslimat tarihinden önce geliyor , inşallah bu seferde öyle olur vallahi heyecan yaptım :) hemencecik gelsin kargolarımız :*

      Sil
  4. Selam blogunu yeni keşfettim :) Çok çok beğendim banada beklerim :) Sevgiler
    http://sekerengi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin :) Çok teşekkür ederim ;)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...