21 Ağustos 2013 Çarşamba

GEÇEN HAFTA SONU !

Herkese hafta ortasından sevgiler :)

Aslında pazartesi yapmam gereken bu postu nedense bir türlü hazırlayamadım.Birazcık keyifsizlik,birazcık İstanbul'un son 3 gündür uçuran rüzgarı,birazcık da Elida kızın içinde ki fırtınalarından dolayı aslında canım pek bir şey yapmak istemiyor son günlerde.Sadece uyumak ve bol bol laf sokmak son 1 haftadır en büyük hobim :)

Tabi böyle fırtınalarda kolay kolay devrilmeyerek,güzel günlerin ve organizasyonlarında tadını çıkarıyorum,sonra eve gidip tekrar bayılıyorum :)

Aslında bu ayın başında doğup 1 senedir hayatımızda olan bir şeker parenin doğum gününü kutladık bu hafta sonu ... Ben aile yapısı itibariyle teyze olamayacağım çünkü erkek kardeşim var ama arkadaşlarım bana doğmamış kız kardeşlerim kadar yakın oldukları için bende bu minnoşum teyzesi olarak oradaydım.

Daha 1 yaşına girmeden anne,baba,adile ( evet benim adımı da söylüyor ) ve mickey diyen bu minnoşun kuşkusuz doğum günü konseptti mickey'di .

Florya tarafında çocuklara doğum günü yapacak yer arıyorsanız Florya parti evi alan olarak çok uygun tavsiye ederim.

Süsleme ve ikramlar pudra şekeri organizasyondan ama o kadar çok pudra şekeri adlı yer var ki karıştırmamak için  bilgilerini kesinleştirip öyle yazacağım :) 



Resmin sağ alt kısmında da gördüğünüz gibi çevremde ki tüm eş dost evli,mutlu,çocuklu o yüzden sofralarımızdan telsizleri eksik etmiyoruz ..ayy ben evde kaldım galiba :)))) 

Kimseyi dininden,dilinden,memleketinden,şivesinden,tuttuğu takımdan dolayı yargılamam sadece yaşarım ben inanın kafama takacağım o kadar şey var ki kim benim hakkımda ne düşünür umursamam ve içerim :) 

Bu karikatür kardeşime itafen :) 


ve sizden ricam yukarıda ki tarz bir elbise görürseniz lütfen haber verin bana :) siyah olması tercih sebebidir,biraz daha kısa olabilir ama eteği anvelop olursa sevinirim 

see u mujk :) 


7 yorum:

  1. canım kesın haber verırım..fakat doğum gunu sahaneymıs hersey lezız gorunuyor...telsız ıse kurtarıcı :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok saol canım valla çok hayra geçer :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Canım benim bende seni seviyorum valla :) motivelerin kralını yaşattın şu an bana :)

      Sil
    2. https://www.markafoni.com/product/4726227/
      şu linke bi bak tatlım, benziyo ;)

      Sil
    3. valla güzelmiş canım , sanırım alacağım onu :) çok saol ya

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...