23 Ağustos 2013 Cuma

MAC ''CREME SHEEN SHY GİRL'' !

Herkese mutlu cumalar

Rujlarla pek haşır neşir olmayan ben , geçenler ne zamandır kullandığım dudak ya da et rengi diye tabir ettiğimiz en sevdiğim ruj Mac Kinda Sexy i kaybedince yıkıldım :)

Yaz aylarında kırmızı,bordo vb. koyu renkler sürmeyi sevmediğim için genelde koyu göz makyajlarıyla rahatça kullandığım rujum bana veda edince yine mac yollarına düştüm.Aslında amacım yine aynısından almaktı ama bu sefer pembe tonlu değilde mercan,turuncu tonlu bir ruj alayım dedim.

Bir sürü ruj denedim istediğim tonlara yakın malum mac rujların renk seçenekleri çok bol fakat.Mac indirim veya herhangi bir kampanya yapmamasına rağmen mağaza yağmalanmış gibiydi ve elimi neye atsam hiç biri kalmamıştı.

Sonunda hem hafif parlak,hem mercan,turuncu tonlarında hemde makyajsız kullansam bile cildi soluk göstermeyen bir renk buldum.



Cremesheen shy girl :) Tahmin ettiğimden daha fazla sevdim bu ruju ve son haftalarda yanımdan ayırmıyorum ve ne tarz makyaj yaparsam yapayım , tercih ediyorum.




*Yapısı kremsi
*Kinda sexy gibi mat değil
*Kendinden ışıltıları var ama sürünce rahatsız etmiyor,aksine dudakları daha dolgun gösteriyor bence :)
*Ben bazen pembe bir glossla üzerinden geçiyorum,karışım renk çok güzel oluyor tavsiye ederim .
*Dudakları kurutmuyor,nemlendirmesi çok iyi.
*Bir ruj olarak tüm beklentileri karşılasa da sadece kalıcılık konusunda bir zayıf , aslında dudakta kalıyor ama benim gibi kuru değil ama neme doymayan bir dudağınız varsa ruju emiyor kendi kendine buda rujun tazelenmesini gerektiriyor ama bu benim için problem değil.





Eğer bu sıralar aklınızda bu tonlarda ruj almak varsa mutlaka tavsiye ederim.Mac de birbirine yakın o kadar çok renk var ki karar vermeniz biraz zor olabilir .

Mutlu günler :)



3 yorum:

  1. ayyyyy cok severımmmm bu rengııı askla kullan canım

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim kızlar :) Tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...