5 Ağustos 2013 Pazartesi

MAC KAŞ RİMELİ !

Herkese günaydınlar ,güzel günler ve iyi haftalar

Bu haftayı bayanların son zamanlarda en çok önemsediği kaş konusundan açmak istedim.
Ben ortaokul-lise hayatımda egzamadan dökülen ve ince kaş modasına uymanın cezasını  şimdilerde küs kaşlarla bolca çekiyorum.
Kaşlarını inceltme kızım , saçlarını boyatma kızım laflarına hep kulaklarımı tıkamıştım ama inanın şimdilerde çok pişmanım,pişmanlıktan ölüyorum :)

Egzamanın verdiği kabuklanmayla,kaşıma esnasında dökülen,giden  kaşlarım ne yazık ki gittikleri gibi geri dönmediler.

Son zamanlarda makyajlarda can alıcı nokta olarak gösterilen ve bir insanın ifadesini , bakışını tamamiyle değiştiren kaşlarım için far mı ? kalem mi ? jel mi ? yoksa son çare dövme kontür mü ? derken son zamanlarda mac in kaş rimelleri dikkatimi çekmeye başladı.Çok da pratik olduğunu duyunca denemek istedim.


Mac mağazasında kaşlarımla ilgili ne kullanabilirim diye sorunca ilk olarak bu ürünü önerdiler.Pratiklik konusu açılınca da asansörlü kalemlerini söylediler ama çabuk bittiğini de eklediler.

Bu ürün 3 kahve tonundan oluşuyor.Açık , orta ve kızıl kahve .Açık ve orta kahveye uygunluk çok kolay ama kızıl kahveyi kim kullanıyor çok merak ettim çünkü bildiğiniz kızıl :)



*Ürün rimel şeklinde , batır çıkar tekniğiyle kaşlarınızın üzerinde gezdiriyorsunuz , aynı zamanda taramış oluyorsunuz.
*Renk veriyor,netleştiriyor,hatlarını ortaya çıkarıyor ama doldurma konusunda çok heveslenmeyin,sizi baştan yaratmıyor :)
*Kalemle rötuş yapılarak bu ürünle birlikte kullanıldığında süper bir etki yaratıyor.
*Çok ince , tabiri caizse ip kaşlı arkadaşlarımız için pek uygun değil.
*Bu ürünü kullanmak için biraz kaşımızın olması ya da kaş hatlarımızın belli olması gerekiyor.
*Ben memnunum,2 haftadır kullanıyorum ve her sabah üşenmeden uygulama yapıyorum,dediğim gibi kaç çizmiyor ama kaşlarımı belirginleştirmesi benim hoşuma gidiyor.
*Jel kıvamında olduğu için hemen kuruyor.
*Kaş diplerinize işlemiyor.
*Temizleyicilerle rahatlıkla çıkıyor ama suya dayanıklı değil.



Ben orada yaptırdığım uygulamayla aldım ürünü , sizde mutlaka deneme yaptırın.Ürünün birde şeffaf olanı var oda kaşı sabitlemeye ve canlı tutmaya yarıyor.

Sevgiler...




2 yorum:

  1. Bende bu urunu merak ediyordum ama fiyatindan dolayi oriflamenin kirpik rimelini aldim memnunum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bundan sonra onuda deneyim , ben genelde macle ilgili yorumlar okuduğum için başka markaları pek araştırmadan aldım ama aklımda bulunsun Teşekkürler :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...