26 Ağustos 2013 Pazartesi

MAX FACTOR LİP PEN STİCK !

Herkese mutlu haftalar

Bu hafta benim için normalden heyecanlı bir hafta çünkü en yakın arkadaşlarımdan biri bu hafta ortası evleniyor ve biz gelin damat gibi aylardır bu düğüne hazırlanıyoruz :)
Ne giyeceğiz,saç,baş,makyaj her şeyi en ince ayrıntısına kadar düşünen bünyemiz böyle bir günde can arkadaşımız için fikirler üretiyor.

Yazılarımı bu hafta düzenli girmeye çalışsam da yinede yorumlara,maillere geç dönüşler vs. şeyler olursa kusura bakmayın , düğünden sonra heme bir ne giydim postu yapacağım :)

Gelelim ana konumuza ..Geçen haftalarda kalem şeklinde ki rujlardan bahzetmiştim bakınızzz.
Dün gratiste gezerken de max factor stantında istediğim gibi bir kırmızı görünce hemen atladım üstüne.Kırmızı renkte ruj kullanımı özen ve dikkat istediği için bana kalemler her zaman daha pratik gelmiştir.


Hemen bu sabah denedim ve sizin için taze taze yorumladım :)
*Sürümü gayet kolay
*Yumuşak bir yapısı var ama dudakları yapış yapış yapmıyor
*Mat değil ama çokta ışıl ışıl değil
*Nemlendirmesi başarılı , dudağı kurutmuyor
*Ürün kalem şeklinde,rahatça taşınabilir.




Ürünü ben çok sevdim gayet başarılı ama sadece tek bir özelliği beni hayal kırıklığına uğrattı :(

Asansörlü değil,yani tüm kalem rujlarda olan özellik bu rujda yok,alttan çevirmeli değil...
Bende üretici firma bu kadar başarılı bir  ürünü bu konuda yenilemeli diye düşünüyorum :)








1 yorum:

  1. Bu tur urunleri cok seviyorum cunku ruj ve balm karisimi sanki, renk veriyor ve ayni zamanda koruyor. Cok sevdim :)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...