6 Ağustos 2013 Salı

MİLK SHAKE SAÇ BAKIM KÖPÜĞÜ !

Herkese günaydınlar ve güzel günler

Bugün haftanın son yazısı ne yazık ki. Malum yarın arefe ve ben bugün mesai bitimi itibariyle tatile giriyorum o yüzden fazlaca enerji fazlam var ve direk konuya geçiş yapıyorum :)

3 sene boyunca küt boy saç kullanıp artık uzatma vaktinin geldiğini düşündüğümden beri saç bakımıyla daha fazla haşır neşir oluyorum ama en büyük iyiliği daha beyazlarım yoğun bir şekilde çıkmadığı için saçlarımı 2 senedir boyatmayarak yapıyorum. ''Ayy nasıl ya'' derseniz ? :)

Saçlarımı 1 sefere masus siyaha yakın bir renge boyadım ( köpük boya ,koyu kahve ) ama altta ki rengimde kapanacak cinstendi yani sarı vb. açık bir renginiz varsa 2 sefer boyamanız gerekiyor,çünkü renk oturmuyor alttan yine açık açık çıkıyor.Ben 1 sefer boyattım bir daha boya sürmedim şu an sadece uçlarımda ışıltılar kaldı tavsiye ederim :)

Neyse gelelim ana konumuza ; ne zamandır , kokusunun ve saç bakım konusunda ki iddiasının meşurluğuyla merak ettiğim ''milk shake'' saç bakım ürünlerinden en meşurunu sonunda aldım.


Saç bakım köpüğü adında geçen ürün , köpük lafını duyduktan sonra burun kıvıranlara inat yumuşacık ve mis kokulu.

*Şişesi,sıkımı,tipi bildiğiniz köpük
*Islak ya da nemli hatta isterseniz kuru saça bile kullanabiliyorsunuz.
*Elinize istediğiniz miktar alıp saça yediriyorsunuz - klasik sürüm :)
*Sadece 1 saniye kadar ellerinizde hafif bir yapışkanlık hissediyorsunuz ama abartmıyorum 1-2 saniye sonra geçiyor ve yumuşacık oluyor.
*Saç şekillendirme,sertleştirme vs. amaçlı bir köpük değil ..saç bakım köpüğü

*Kokusunu size tarif edemem , koklamanız lazım.Adı gibi milk shake :)
*Yememek için zor tutuyorsunuz kendinizi
*Hemen uçup gitmiyor

*Bu ürün sadece saça değil , nemlendirici olarak vücudada kullanılıyor, denedim , yapışkan his vermiyor.
*Ben artık duş esnasında topuz,krape vb. bir işlem yoksa kafamda saç kremi kullanmıyorum.
*Önce mavi suyla saçlarımı tarayıp,üzerine köpüğü sürüyorum hem kabarıklığını alıyor hemde yumuşacık yapıyor, özellikle fönden önce kullanıldığında fönün daha düzgün ve kalıcı olduğunu gözlemledim hemde 30 derece havada :)
*Serinin her türlü saç ürünleri mevcut isterseniz kombine kullanabilirsiniz.


Milk shake ürünleri sadece yetkili kuaförlerde satılıyor.İstanbul Beylikdüzü vs. tarafındaysanız
Salon Nilya'dan temin edebilirsiniz.



2 yorum:

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...