19 Ağustos 2013 Pazartesi

#MİSSHA PERFECT COVER BB KREM NO : 23 / DBMS KOZMETİK !

Herkese günaydınlar ve güzel günler
Yaz aylarına girdiğimizden beri kullandığım fondötenleri çekmecelere kaldırdım.Hem sıcak havalardan,nemden hemde ten rengi değişikliğinden dolayı kullanamaz duruma geldim.
Tabi makyajın daha iddialı olması gereken organizasyonlarda olduğu için makyajın daha sabit durması için bb ve cc kremler hep elimin altında oldu.

Garnierin bb kremi ve erborian cc kremi çok sevdiğimi ve ikisinden de vazgeçmeyeceğimi bir kezde sizlerin huzuru da söyleyeyim.Yazılarını okumak için Üzerlerine tıklamanız yeterli olacaktır.

Aylar içerisinde her marka bb krem furyasına katılırken.Daha önce çok az kişinin duyduğu bir Kore markası sektöre damgasını vurdu ve  bb kremiyle çok beğeni topladı,stoklar tükendi,yurt dışına çıkanlara sıparişler verildi vs. o dönemde bende çok merak etmeme rağmen sadece internet üzerinden satılan bir ten ürününü ne yazık ki denemeden alamama tereddüdüne takıldım.

ve sonunda meşhur Missha bb kremi bende geçte olsa bir kozmetik outlet satışında buldum.


Dbms kozmetiği belki daha önce duymuşsunuzdur.Facebook ve gittigidiyor.com üzerinden buralarda bulamadığımız ve ya zor bulduğumuz ürünleri bizim için satışa sunuyor.Belirli zamanlarda da fiyatları biraz aşağıya çekerek outlet bir satış kampanyası yapıyor.

Bende bu outlette gördüğüm missha perfect bb kremin 23 numarasını swachda gördüğüm kadarıyla kendime uygun gördüm ve aldım.




-Yapısı ne çok koyu ne çok sıvı , ideal bir yoğunlukta

-Şu ana kadar testerlarda dahil olmak üzere kullandığım bb kremler arasında kapatıcılığı en iyi olanı


-İlk sürdüğünüzde yüzünüzde gri bir renk oluşuyorve paniğe kapılıyorsunuz ama korkmayın ürünü iyice dağıttıktan 1 dk. sonra yüzünüze oturuyor ve o grilik kapatıcılığa dönüyor.

-Hem elle hem de fırçayla ayrı ayrı uygulama yaptım , her hangi bir fark olmadı ama sanki elle sürümlerde kapatıcılığı daha güzel oluyor.

-Ben koca tüpü riske atmamak için küçük boyunu aldım ama çok az bir miktar kullanıma yeterli olduğu için hemen bitmez.

-Sene içinde alacağım zaman 21 ve 23 numara arasında kararsız kalmıştım.21 sanırım baya beyaz ama 23 beyaz ve açık kumrallara rahatlıkla olacak bir renk.

-Benim için asıl önemli olan konu misshanın perfect cover serisinin karma-yağlı ciltlere uygun olup olmamasıydı çünkü bu tarz ciltler için misshanın başka bir ürünü var ama perfect cover bir efsane haline geldiği için diğerini tercih etmedim.

-Cilt tipi konusunda bende sınıfı geçti ki benim cildim karma ve zaman zaman çok yağlıdır ama 2 gündür kaldığım sıcaktan ,nemden sadece hafif parlamalarla kurtuldu.

-Ben üzerine biraz pudra geçiyorum ama genel makyaj tekniğimden dolayı .

-Kokulu ürün sevmeyenlere tavsiye etmiyorum çünkü güneş kremi gibi bir kokusu var,yüze sürdükten kısa müddet sonra geçiyor ama yinede baya fark edilir bir kokuya sahip.

-Spf +42 ye sahip.Piyasa üzerinde ki en yüksek faktörlü bb krem sanırım .

-Ben çok beğendim bu ürünü bildiğim kadarıyla önceleri lilakutu adlı site satıyordu ama şimdilerde missha markası kendine bir bir online site açarak satışa başlamış hemde her çeşidi var :) 

Biterse tekrar alırım dediğim ürünlerden biri , sizde benim gibi merak edip cesaret edemeyenlerdenseniz tavsiye ederim :) 

ve tabi güvenli -hızlı alışveriş olanaklarından dolayıda Dbms kozmetiğe teşekkür ederim :) 

see u 


6 yorum:

  1. Misshanın kendi onlıne sitesinden alabilirsin canım :) ben ordan almıştım bende bayılarak kullanıyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok saol canım valla nedense google aramalarında görmedim online sitesini :) hemen ışınlanıyorum

      Sil
  2. Birara baska hicbisiy kullanmiyordum, sonra cildimde kizariklar olusturmaya basladi, biraktim :(

    sevgiler canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her şeyin fazlası zarar,bende çok sevdiğim ürünleri uzun bir zaman düzenli kullanınca fazla geliyor ve tepki veriyor cildim.şimdilik misshadan memnunum hatta içesinde ki beyazlatma özelliğinden dolayı çözüm bulmaya çalıştığım çillerimin rengi açıldı :)

      Sil
  3. anlasıldı yuzume allık dısında bısı surmedıgım ıcın tek benım bu bblerı kullanmayan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Valla hiç ihtiyacın yok,bblere cclere falan böyle devam et boşver :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...