1 Ağustos 2013 Perşembe

NE GİYDİM ? 2 KOMBİN 1 ÇANTA !

Herkese yeni bir aydan,yeni bir günden merhaba :)

Aslında bugünün başlığı ne giydim ? den çok ne taktım olabilirdi ama seriyi bozmak istemedim,idare edin.
Siyah rengine canı göünülden bağlı olan ben,burcumun verdiği etkiden midir ( akrep ),zamanında siyah bu kıza yakışıyor diyenlerin verdiği gazdanmıdır nedir ? elbiseleri vs. geçtim çanta,ayakkabı vb. şeylerde de daha kullanışlı olduğunu düşündüğüm için hep siyah alırım.her düğünde siyah giyerim,3-5 renk seçeneği olan bir şey mi tercih edeceğim hiç düşünmeden siyahı işaretlerim.

Bu yaz yukarıda bahsettiğim durumdan azcık daral geldiğinden renkli ama yine siyahlarla kullanacağım bir çanta bakayım dedim,birazda küçük olsun dedim ve aşağıda gördüğünüz minnak çantayı seçtim.Geçtiğimiz hafta ki kombinlerimde bunlar , ne yazık ki her zaman takamıyorum çünkü bildiğiniz küçük :)

Çanta : Michael kors

Jean: Zara - Tshirt: Tru project - Ayakkabı : Logan


Etek : H&M - tshirt : Oxo - babet : zara

3 yorum:

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...