30 Ağustos 2013 Cuma

NE GİYDİM ? DÜĞÜN HALLERİ

Herkese günaydınlar ve güzel günler

Bir kaç gündür blogumla ve diğer online işlerle pek ilgilenemiyorum çünkü hayırlı işler için hazırlıklar içerisindeydim.

Geçenlerde yakın bir arkadaşımın evleneceğini ve düğün sonrası ne giydim postu yaparım diye söz verdiğimi hatırlıyorum.Hiç vakit kaybetmeden daha dün sabah 4de eve gelmemiş,sabah 07:30 kalkmamış,işe gelmemiş ve yorgunluktan kurbağa gibi bakmıyomuş gibi size post hazırlayayım dedim :) taze taze yani :)

Ee hadi buyurun :)


Elbise,saç makyaj budur :) 

Resimde pek net çıkmamış ama zaten daha nikah kıyılmadan isimler silinmişti acaba sıra kimde ? :) 

Sıra kimde diye sorarken ? Düğünlerin o klasik şarkısıyla klasik anı geldi ...''Bütün kızlar toplandık toplandık toplandık'' ve gelin çiçeği seromonisi ....ve hoopppp çiçek elida'da :) ben o heyecanla kendi fotoğraflarımı çektirmeyi unuttum he bide çiçeği kapan şarkı söyleyecek dendiği için kart sesimle insanları helak etmeyim diye orkestrayı ikna çabasındaydım :)  

Çantayı bi evden çıkarken hatırlıyorum sonrasında hiç bir işe yaramıyorum valla zaten aldığı 2 kimlik 1 ruj :) 



Elbise : Perspective 
Kolye-Çanta : Forevernew


3 yorum:

  1. Cnm cok guzel olmussun elbisen, sacin, makyajin, aksesuarlarin hepsi sahane:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy canım çok teşekkür ederim mujk mujk :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...